اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه خبر داد

هفتمین خانه عالم در شهرستان بشرویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: همزمان با هفته دولت هفتمین خانه عالم در روستای موردستان بشرویه به بهره‌برداری رسید.

هفتمین خانه عالم در شهرستان بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح خانه عالم روستای موردستان شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه خانه عالم در روستاها بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: در سطح شهرستان بشرویه 9 خانه عالم در روستاها وجود دارد که شش مورد از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت، هفتمین خانه عالم در روستای موردستان از توابع بخش ارسک به بهره‌برداری رسید که برای احداث و تکمیل آن، در مجموع 300 میلیون ریال هزینه شده است. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه کار ساخت خانه عالم موردستان از سال 89 آغاز شده است، افزود: استقرار روحانی در روستاها به منظور نشر معارف دین و ماندگاری مردم در روستا ضروری است.

بهشتی‌فر تصریح کرد: طرح ایجاد خانه عالم در روستاها یک طرح موفق در راستای غنا بخشیدن به چهره دینی مناطق محروم است و تاثیرگذاری تبلیغ چهره به چهره و حضور روحانی در روستا به مراتب از تبلیغ در فضای مجازی بیشتر است.

وی عنوان کرد: دو خانه عالم در روستاهای خانیک یگی‌مجد و فتح آباد این شهرستان در حال ساخت است که با اتمام عملیات ساخت آن، افتتاح می‌شود.

بخشدار ارسک در ادامه این مراسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  از شاخصه‌های دولت نهم و دهم پرکاری است، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های نظام و دولت آشنا شوند.

محمدرضا وکیل‌زاده اضافه کرد: روستای موردستان با 80 خانوار جمعیت در فاصله چند کیومتری با روستای باغ دهک قرار دارد. وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی دو روستای موردستان و باغ دهک، وجود روحانی و تبلیغ دین و آشنایی مردم با اصول و احکام احساس می‌شد تا علاوه بر فعالیت در زمینه مذهبی در امور فرهنگی نیز فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول