اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه‌های علمیه کرمان:

ابهت پیامبر دشمنان اسلام را میخکوب کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: ابهت‌ پیامبر اکرم (ص)‌ دشمنان اسلام را در جای خود میخکوب کرده است.

ابهت پیامبر دشمنان اسلام را میخکوب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) با اشاره به فعالیت صادقانه و خالصانه در حوزه‌های علمیه اظهار داشت: از متن و بطن این حوزه‌ها افرادی خالص بیرون می‌آیند که موجب افتخار جامعه اسلامی هستند.

وی بیان داشت: اهانت به پیامبر اسلام بسیار شرم‌آور است و دنیای اسلام در پاسخگویی به آن هرگز بیکار نمی‌نشیند و جواب آن را می‌دهد.

الله‌وردی افزود: پیامبر از بهترین مخلوقات خداست و خداوند ایشان را از میان تمام پیامبران انتخاب و خاتم قرار داد که بعد از او دیگر دینی نباشد و در حقیقت نشان داد که دین اسلام بالاترین و برترین دین‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: خاتم بودن پیامبر از مهم‌ترین امتیازاتی است که دشمنان اسلام تحمل آن را ندارند و زورشان به مسلمانان نمی‌رسد که دست به چنین توهین‌هایی می‌زنند.

الله‌وردی عنوان کرد: تنها آموختن علم مهم نیست، بلکه ظرفیت بازگویی آموخته‌ها مهم‌تر است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) تصریح کرد: پیامبر فرموده است «خداوند چند چیز به من داده که به پیامبران قبل از من نداده است، اینکه زمین سجده‌گاه من است و برای من حکم آب را دارد و همان طور که آب از مطهرات است، زمین نیز از مطهرات است» و نیز پیامبر فرمودند «همیشه خود را در محضر خدا می‌بینم حتی هنگامی که در خواب هستم».

الله‌وردی گفت: ویژگی‌های زیادی در پیامبر (ص) است که او را از دیگر پیغمبران بالاتر و ممتاز کرده و همین ابهت اوست که دشمنان اسلام را در جای خود میخکوب کرده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول