اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور بهار:

امسال شهرستان بهار با افزایش وقوع تصادفات موتورسیکلت مواجه بود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور بهار با بیان اینکه امسال شاهد افزایش وقوع تصادفات موتورسیکلت در شهرستان بوده‌ایم، گفت: در بیشترین تصادفات راکبان موتورسیکلت مقصر بودند و عدم استفاده از کلاه ایمنی عامل اصلی آن بوده است.

امسال شهرستان بهار با افزایش وقوع تصادفات موتورسیکلت مواجه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سیروس عمید ظهر امروز در گردهمایی رانندگان تاکسی درون‌شهری شهر بهار با بیان اینکه رانندگان تاکسی نماد شهر محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این افراد سختکوش باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سایر رانندگان نیز با الگوبرداری از رانندگان تاکسی به قوانین احترام بگذارند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته بیش از 85 درصد رانندگان تاکسی به مقررات توجه داشته و همکاری خوبی را با راهور داشته‌اند که باید این عدد به 100 درصد برسد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهار ابراز داشت: مهم‌ترین امری که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از کمربند ایمنی است چراکه بیش از 80 درصد تصادفات به خاطر عدم استفاده از کمربند ایمنی است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: از 170 مورد تخلف 17 مورد تخلفات حادثه‌ساز است که نمره منفی نیز به متخلفان تعلق می‌گیرد و اگر نمرات به 30 برسد گواهینامه توقیف و رانندگی که حق اجتماعی است از فرد سلب می‌شود.

عمید خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، رانندگان تاکسی باید به صورت دقیق در سطح شهر با رعایت کامل قوانین مسافران را جابه‌جا کنند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: همچنین پارک خودروهای دولتی باید در مکان‌های مجاز صورت گیرد و از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهار اضافه کرد: امسال شاهد افزایش وقوع تصادفات موتورسیکلت در شهرستان بوده‌ایم که در بیشترین تصادفات راکبان موتورسیکلت مقصر بوده و علت اصلی عدم استفاده از کلاه ایمنی تشخیص داده شده است.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا شهر بهار را از نظر رعایت قوانین و مقررات منظم سازیم تا از هرگونه وقوع تصادف جلوگیری شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول