اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

اشتغال پایدار در پارس جنوبی بدون داشتن نیروی ماهر تاثیرگذار نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال پایدار در منطقه پارس جنوبی بدون داشتن نیروی ماهر و زبده تاثیرگذار نیست.

اشتغال پایدار در پارس جنوبی بدون داشتن نیروی ماهر تاثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی بعد از ظهر امروز در بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و به‌کارگیری نیروهای بومی در پارس جنوبی از فعالیت‌های مهم مدیریت کار و اشتغال پارس جنوبی است.

وی افزود: تحقق مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در منطقه ویژه از جمله اولویت‌هایی است که با تلاش همه مسئولان پیگیری می‌شود.

حاجیانی از به‌کارگیری 100 نیروی بومی طی یک ‌هفته اخیر در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: به همت مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طی یک هفته گذشته 100 نفر نیروی مورد نیاز فازهای پارس جنوبی از میان متقاضیان کار بومی استان بوشهر به‌کارگیری شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: با توجه به مزین شدن سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و مصوبه هیئت محترم دولت مبنی بر اشتغال 50 درصد نیروی کار بومی استان بوشهر، هماهنگی‌های لازم با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تربیت نیروهای مورد نیاز برای جذب در پروژه‌های پارس جنوبی در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

وی اذعان داشت: با حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای مهیا کردن شرایط برای حضور نیروهای بومی استان بوشهر در فازها و پروژه‌های پارس جنوبی انجام پدیرفته است.

حاجیانی بیان داشت: مراکز فنی و حرفه‌ای از پتانسیل‌های بالفعل در حوزه تربیت نیروی کار ماهر است و بدون تردید وجود رشته‌های متنوع و کارگاه‌های فعال آموزشی فرصتی مناسب برای استفاده بهینه جوانان از این بستر است و امیدواریم با فراهم آوردن شرایط و فرهنگ‌سازی شاهد حضور هر چه بیشتر نیروهای بومی در این دوره‌ها باشیم.

وی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف ارتقاء دانش افراد و ایجاد مهارت‌های لازم و به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته در جوانان اجرا می‌شود و نقش ‌بسزایی در تربیت نیروی انسانی کارآمد دارد.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم با همکاری رسانه‌ها و سایر دستگاه‌های متولی فرهنگ مهارت‌آموزی را بیش از پیش در بین جوانان استان نهادینه کنیم چرا که اشتغال پایدار در منطقه بدون داشتن نیروی ماهر و زبده تاثیرگذار نیست.

حاجیانی افزود: مدیرعامل پارس جنوبی و وزیر محترم نفت اهتمام ویژه‌ای برای بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی دارند و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول