اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

فرهنگ ایثار و شهادت در وجود جوانان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ایثار و شهادت فرهنگ نابی است که باید در وجود جوانان نهادینه شود.

فرهنگ ایثار و شهادت در وجود جوانان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر که با حضور همه اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اسلام به جوانان توجه ویژه و خاصی داشته و مطالعه تاریخ پرافتخار اسلام مؤید این موضوع است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به نیکی یاد می‌کند.

این مسئول گفت: حضرت امام خمینی (ره) به دفعات از این نیروی عظیم به عنوان توانمندی‌های بی‌بدیل اجتماع نام برده و توجه به آنها را برای رشد و اعتلای اهداف نظام ضروری دانسته است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز جوانان را از ارکان اصلی این نظام می‌دانند و رسیدگی به امور جوانان و تربیت جوانان مسجدی و قرآنی را ضامن بقای انقلاب و نظام می‌دانند.

دهنوی افزود: ایشان بارها تاکید کرده‌اند ابهت پوشالی دشمن در برابر عزت و عظمت جوانان مسلمان ایران راه به جایی نمی‌برد و مثل همیشه خرد و ذلیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب و مغتنمی است که جوانان را با فرهنگ ناب جبهه آشنا کنیم و با مرور خاطرات جبهه و جنگ و وصیتنامه شهدا مسیر نورانی و الهی را فراروی ‌این سرمایه عظیم اسلامی و ایرانی قرار دهیم و مسیر رشد و بالندگی نظام را مستحکم و هموار کنیم.

وی با تمجید از همکاری نهادها و ادارات مختلف در برگزاری مراسم ویژه هفته جوان و توجه به مصوبات نخستین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: برخورد خوب با جوانان، تعامل با آنها و حضور در طرح و برنامه‌های مرتبط با حال جوانان، روحیه آنها را در پیگیری طرح و برنامه‌های نظام مضاعف کرده و دشمن را به شکست نهایی و ابدی نزدیک‌تر می‌کند.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد به ارائه نقطه‌نظرات خود در حوزه‌های مختلف جوانان پرداختند و مقرر شد؛ همایش پیاده‌روی همگانی، نمایشگاه عکس و نقاشی، نمایشگاه کتاب، اردوهای یک روزه استان‌گردی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی جزو برنامه‌های اصلی ستاد در هفته دفاع مقدس باشد.

همچنین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هم بعد از جمع‌بندی به بهترین شکل ممکن ساماندهی و برنامه‌ریزی شود که برگزاری نشست ویژه زوج‌های جوان با حضور نیلچی‌زاده استاد دانشگاه و اهدای جهیزیه معادل یک میلیون تومان به زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد به عنوان نمونه‌ای از این برنامه‌ها اعلام شد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول