اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه یک امام علی (ع) شهرستان مبارکه:

پاسداشت خون شهدا کمتر از شهادت نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه یک امام علی (ع) شهرستان مبارکه گفت: پاسداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و این یک افتخار است.

پاسداشت خون شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه محسن عزیزخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند باعث برقراری ارتباط حسی از حال و هوای دفاع مقدس با نسل بعد از جنگ شود به صورتی که جوانان می‌توانند از مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با خبر شوند.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده حوزه یک امام علی (ع) شهرستان مبارکه گفت: تقدیم کردن 570 شهید از مبارکه به انقلاب اسلامی جای بسی افتخار است، بنابراین باید دست خانواده‌های شهیدان را بوسید و از آنها تجلیل کرد.

وی گفت: سعی داریم که همانند سال‌های گذشته یادواره شهدای این شهرستان را برگزار کنیم و بسیار خرسندیم که تاکنون توانسته‌ایم یاد و خاطره شهیدان را در دو یادواره گذشته زنده نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایشگاه به مدت چهار روز و با محوریت زندگی شهدا، بیداری اسلامی و عفاف و حجاب در جوار مزار پاک شهیدان این شهرستان دایر است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول