اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه بخش کشاورزی محقق شد

تصویب طرح‌های کشاورزی با اعتبار 8 میلیارد ریال در بشرویه

خبرگزاری فارس: 15 طرح کشاورزی با اعتبار 8 میلیارد و 615 میلیون ریال در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه به تصویب رسید.

تصویب طرح‌های کشاورزی با اعتبار 8 میلیارد ریال در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معاون جهاد کشاورزی بشرویه صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: این طرح‌ها شامل طرح‌های آب و خاک، امور دام، تولیدات گیاهی، صنایع و منابع طبیعی هستند.

محمدرضا اکبری‌مقدم ادامه داد: از این تعداد، 12 طرح از تسهیلات زیر 300 میلیون ریال و سه طرح از تسهیلات بالای 300 میلیون ریال استفاده می‌کنند.

وی افزود: دو طرح امور دام، پنج طرح تولیدات گیاهی، شش طرح آب و خاک، یک طرح صنایع و یک طرح منابع طبیعی از جمله طرح‌های تصویب شده در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان است.

معاون جهاد کشاورزی اعتبار 15 طرح کشاورزی مصوب شده را 8 میلیارد و 615 میلیون ریال عنوان کرد.

اکبری‌مقدم از تصویب شش طرح کشاورزی از ابتدای تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: از این تعداد، 48 طرح زیر 300 میلیون ریال و 12 طرح بالای 300 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: اعتبار طرح‌های مصوب شده در این کارگروه  44 میلیارد و 577 میلیون ریال بوده است.

معاون جهاد کشاورزی بشرویه یادآور شد: مدت زیادی کشاورزان و دامداران این شهرستان متقاضی بیمه تامین اجتماعی بودند و تقاضای پروانه فعالیت داشتند.

اکبری‌مقدم تصریح کرد: با پیگیری جهاد کشاورزی برای فعالان بخش تولیدی و کشاورزی پروانه نظام صنفی صادر شده است که به عنوان پروانه بهره‌برداری و شناسنامه کشاورز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: براساس پروانه نظام صنفی کشاورزان و دامداران باید بیمه تامین اجتماعی شوند که تاکنون اقدامی در این ارتباط انجام نشده است.

در پایان این جلسه 15 طرح کشاورزی با اعتبار 8 میلیارد و 577 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه رسید.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول