اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان خبر داد

ارسال 100 مقاله به جشنواره امام رضا (ع) در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره امام رضا(ع) با محوریت هجرت امام هشتم در همدان برگزار می‌شود که تاکنون 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

ارسال 100 مقاله به جشنواره امام رضا (ع) در همدان

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت در همدان خبر داد و افزود: در کانون‌های مساجد سراسر استان در دهه کرامت برنامه‌های مناسبی تدارک دیده شده است و روز شمار آن به استانداری ابلاغ شده است.

به گفته وی، حدود 70 تا 80 نفر از بانوان برنامه‌هایی ویژه بانوان را برگزار می‌کنند که حضور بانوان و دختران در آن چشمگیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی با محوریت هجرت امام رضا(ع) در همدان و افزود: در این جشنواره که به صورت سراسری است، بیش از 100 مقاله علمی امام رضا(ع) با موضوع هجرت ایشان به دبیرخانه همدان ارسال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این جشنواره در همدان یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که معنویت بالایی در فضای همدان ایجاد می‌کند، حضور پرچم گنبد امام رضا(ع) در همدان است که مراسم استقبال آن نیز با حضور مردم برگزار می‌شود.

بیات با بیان اینکه امسال در دهه کرامت همایش دختران را نیز خواهیم داشت، افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته همایش دختران قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همایش دختران دوم مهر ماه در سالن ابن سینا برگزار می‌شود که این همایش با حضور میهمانی از خارج کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول