اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی خبر داد

وصول 160 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش خلاقیت‌شناسی در آموزش پزشکی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین همایش روش تفکر و خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی گفت: 160 مقاله و 30 سخنران کلیدی و 10 کارگاه آموزشی در نخستین همایش روش تفکر و خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی حضور دارند.

وصول 160 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش خلاقیت‌شناسی در آموزش پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی فتحی عصر امروز در نخستین همایش روش تفکر و خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث خلاقیت یک تفکر خلاقانه است، به معنای اینکه اول نقد و بررسی وضعیت موجود باید ارائه شود و سپس به سمت وضعیت مطلوب حرکت کرد.

دبیر علمی نخستین همایش روش تفکر و خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی با اشاره به دستاوردهای این همایش افزود: امیدواریم این همایش سبب شود شرکت کنندگان و علاقه‌مندان فرآیندهای خلاق را کسب کرده و با به‌ وجود آمدن تغییرات در روش‌های سنتی، آموزش‌پذیری در گیرندگان بیشتر شود.

فتحی تاکید کرد: در سال‌های گذشته در شاخصه‌های پزشکی از کشورهای غربی الگوبرداری می‌شد تا تفکر خلاقانه داشته باشیم اما در حال حاضر پژوهش‌ها و اختراعات در کشور ایران اسلامی رو به رشد است و باید در دانشگاه‌ها تفکر خلاق را نهادینه کنیم.

وی با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: در تولید ملی باید فکر خود ما باشد که اجرایی می‌شود و در تولید ملی باید هزینه‌های تولیدی را پایین آورده و بهره‌‌وری را افزایش داد.

دبیر علمی نخستین همایش روش تفکر و خلاقیت‌شناسی در آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی، آموزش در علوم پزشکی در طول سال به صورت کارگاهی انجام شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول