اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی:

سینمای ایران با ظرفیت پخش جهانی پاسخ اهانت‌ها را بدهد

خبرگزاری فارس: انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای از مسئولان خواسته که سینمای ایران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های پخش جهانی، پاسخی درخور به تولیدکنندگان فیلم اهانت به پیامبر (ص) بدهد.

سینمای ایران با ظرفیت پخش جهانی پاسخ اهانت‌ها را بدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص) با انعکاس بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آمده است که غربیان مدعی آزادی، امروز کارشان به جایی رسیده ‌است که توهین به مقدسات را محلی برای تخلیه عصبیت‌های جاهلانه خود قرار داده‌اند و در این مسیر امروز قلب مسلمانان جهان را نشانه رفته‌اند و به سلاله آفرینش حضرت ختمی مرتبت اسائه ادب می‌کنند.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است که این حرکات هیچ سودی ندارد چرا که امروز جنگ، فردا تحریم، روز بعد ترور و حالا توهین را در پیش گرفته‌اند اما در این راه بازنده مشخص است.

این بیانیه متذکر شده است که تاریخ ثابت کرده اینگونه اعمال توهین‌آمیز به ارزش‌های مقدس اسلام همچون تصاویر موهن از پیامبر، سوزاندن قرآن مجید و توهین به ساحت مقدس امام هادی (ع) نه تنها خدشه‌ای به چهره دین اسلام وارد نمی‌کند، بلکه چهره پلید استکبار جهانی و سازمان‌های بین‌المللی که مدعی حقوق بشر و تکثر فرهنگ‌ها هستند و در برابر این توهین‌ها سکوت کرده‌اند را برای جهانیان آشکار می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، اینک ما روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی همگام و همصدا با سایر مسلمانان در بلاد اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام وقیحانه و زشت نظام سلطه، نفرت و انزجار خود را از اینگونه اهانت‌های گستاخانه فریاد می‌زنیم و این ضایعه تاسف‌بار را محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) و امت بزرگ اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی، در این بیانیه ساخت و نمایش فیلم توهین‌آمیز "برائت از مسلمانان" را که مصداق بارز استفاده نامشروع از ابزار سینماست، محکوم کرده و امیدوار است سینمای ایران با استفاده از ظرفیت‌های موجود و مغفول در حوزه‌های تولید و پخش جهانی، پاسخی درخور به تهاجمات خصمانه‌ای از این دست بدهد.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول