اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه قرآن و حدیث تاکید کرد

اهانت به پیامبر (ص) سبب فنای تفکر ناسالم یهودیت می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه قرآن و حدیث با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) سبب فنای نظام‌های سرمایه داری و تفکر ناسالم یهودیت می‌شود.

اهانت به پیامبر (ص) سبب فنای تفکر ناسالم یهودیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پس از 14 قرن از رخشندگی چشمگیر و دل نواز پیام‌آور بشارت‌های الهی و خیرخواه همه جهانیان، باری دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن، با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبی سراسر حقد و کینه نسبت به فراگیری روزافزون نام و یاد پیامبر اعظم (ص) در سراسر جهان، به اقدامی گستاخانه دست زدند که موجب فنای نظام‌های سرمایه داری و تفکر ناسالم یهودیت می‌شود.

در این بیانیه آمده است: ملت‌های مسلمان، دوشادوش یک دیگر با عشق به رسول خداوند، و با در دست گرفتن کتاب خدا، این روزها را، روزهای ترس و دلهره هر مشرک ملحدی در سراسر جهان ساخته‌اند، که بی‌شک در هرکجای جهان نامی از آمریکای جنایتکار باشد، موجی از انزجار و نفرت نیز ساکن خواهد بود.

دانشگاه قرآن و حدیث تاکید کرد: مردم آزاده جهان، که اینک به‌خوبی تفاوت آزاد اندیشی و هتک حرمت شعائر را درک می‌کنند، در بیداری اسلامی و جهانی به خوبی سرنوشت حکام بی فکر را رقم زده‌اند و دیری نخواهد پایید که نور قرآن بر سراسر جهان تلألو بی نظیری کرده و هتاکان حریم الهی را جز روسیاهی، بهره‌ای نخواهد ماند.

این بیانیه افزود: در عصری که تفکر، اندیشیدن، آزمودن و یافتن حقیقت به دغدغه مهم اندیشمندان و طالبان علم بدل گشته است، این حرکت مذبوحانه نشانه‌ای آشکار از ناتوانی غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در مقابله با تفکر آسمانی پیامبر اکرم (ص) بوده و خشم مقدس ملل آزادی‌خواه پاسخی درخور برای آن خواهد بود.

دانشگاه قرآن و حدیث در پایان این بیانیه تصریح کرد: بازهم اطمینان داریم که از پسِ توهین‌های سابق به قرآن کریم، مقدسات اسلامی و اینک به پیام‌آور مهربانی و رحمت، شکستی سخت برای مستکبران به‌ویژه تفکر ناسالم صهیونیزم و پیروزی بی‌بدیلی برای روشنگران راه حق و حقیقت خواهد بود. 

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول