اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار خبر داد

اجرای طرح لایروبی کانال‌های فرسوده در شهر جویبار

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار از آغاز اجرای طرح لایروبی کانال‌های فرسوده در نقاط کور هدایت آب‌های سطحی در شهر جویبار خبر داد.

اجرای طرح لایروبی کانال‌های فرسوده در شهر جویبار

رضا گنجی شهردار جویبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: شهرداری جویبار با تشکیل اتاق فکر در راستای مهار آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در زمان‌های بارندگی به ویژه در فصل پاییز و زمستان راهکار اساسی را پیش روی گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی نقاط خروجی انهار و هدایت آب‌های سطحی کار لایروبی محلات آستانه سر، تازه آباد، حیدر آباد، کلاگر محله، میستان، مسیر جویبار به اسماعیل کلا و خیابان جویبار به بیزکی آغاز و تا 20 روز آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار جویبار گفت: آبگرفتگی یکی از مشکلات چندین ساله شهر جویبار است که این مشکل حتی در اطراف شهر جویبار به ویژه در زمین‌های کشاورزی شدت بیشتری دارد که مهم‌ترین مشکل نبود طرح جامع بزرگ زهکشی است.

این مسئول اضافه کرد: اگر چه در گذشته اقداماتی در این باره انجام شد، اما این طرح ابتر مانده و عملیات انجام شده با گذشت زمان تخریب شده در زمان بارش باران به ویژه در مواقع شدت بارش شاهد آبگرفتگی اولیه سطح شهر هستیم؛ اما با اجرای این طرح پس از کاهش بارندگی شاهد فروکش شدن آب‌های سطحی خواهیم بود.

گنجی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های زیربنایی مستلزم هزینه‌های زیاد است، تشریح کرد: شهرداری جویبار به‌دنبال طرح‌هایی است که آثار ماندگار برای مردم این شهر داشته باشد و با شناسایی این طرح‌ها گام‌های اساسی را برخواهد داشت.

وی اذعان داشت: همه فرهیختگان و صاحبان ایده در این شهرستان می‌توانند شهرداری را در ارائه خدمات شایسته به مردم کمک کنند و قطعا از ایده‌های شایسته که قابلیت اجرا داشته باشد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول