اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم کشور

شهرداری لنگرود مغلوب میناب طیور شد

خبرگزاری فارس: در هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم کشور، شهرداری لنگرود یک بر صفر نتیجه را به میزبان خود میناب طیور واگذار کرد.

شهرداری لنگرود مغلوب میناب طیور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سرمربی تیم میناب طیور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه تیم امتیاز ارزشمندی را کسب کرد ولی از عملکرد بعضی از بازیکنان در برخی از دقایق راضی نیستم.

کورش برمک گفت: بازیکنان و کادر تیم باید هوشیار باشند که این موفقیت سبب نشود تا نقاط ضعف ما پنهان شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی تماشاگران افزود: همه برای موفقیت تیم یکدل و یکپارچه عمل کردند.

سرمربی تیم میناب طیور به بازی تیمش در هفته آینده مقابل تیم گیتی پسند اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: باید هر چه زودتر نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تیم میناب طیور را کادر فنی مجرب و حرفه‌ای اداره می‌کند، افزود: کامی سلسله، نادر غله‌بانی و محسن سقانژاد از کسانی هستند که همگی با تلاش خستگی‌ناپذیر در مجموعه کادر فنی مشغولند.

برمک با بیان اینکه تیمش هنوز از نظر بدن‌سازی عقب است، تصریح کرد: تیم میناب طیور هنوز پروسه بدن‌سازی را به خوبی طی نکرده است.

وی اضافه کرد: با تمهیداتی که از سوی مربیان، مسئولان و کادر فنی اندیشیده شده است در آینده نزدیک آمادگی جسمانی تیم افزایش می‌یابد.

این سرمربی فوتبال عمده مشکل تیم میناب طیور را اسکان و تغذیه بازیکنان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت اسکان و تغذیه تیم به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست و به دنبال بهبود و کیفیت‌بخشی به آن هستیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده است تا هفته آینده به همت مسئولان این مشکل برطرف شود تا تیم به تمرینات خود ادامه دهد.

برمک اضافه کرد: اگر مشکل تغذیه بازیکنان حل شود تمام تلاش‌ها معطوف به مسائل فنی تیم می‌شود.

وی همچنین خواستار مناسب‌سازی ورزشگاه شهرداری میناب شد و افزود: تماشاگران در فوتبال و حرفه‌های ورزشی به عنوان یاران تیم محسوب می‌شوند که باید به مشکلات آنان توجه کرد و در راستای حل آن کوشید.

تک گل تیم میناب طیور را رضا کریمی در دقیقه 91 وقت اضافه به ثمر رساند و این در حالی بود که اکثر حملات در هر دو نیمه روی دروازه حریف بود و میناب طیور چند موقعیت گل را از دست داد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول