اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

تصادف مرگبار در مسیر امامزاده هاشم به رودبار

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار و فوت دو نفر در این حادثه در محور امامزاده هاشم ‌ـ رودبار خبر داد.

تصادف مرگبار در مسیر امامزاده هاشم به رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل کاظمی بعد از ظهر امروز در جلسه فرماندهی پلیس راه استان گزارشی از یک فقره تصادف مرگبار در گیلان ارائه داد.

وی اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان به رانندگی مردی 33 ساله و سرنشینی فردی 50 ساله که از مسیر امامزاده هاشم به رستم‌آباد رودبار در حال حرکت بود، راننده این وسیله نقلیه در منطقه پیچ جمشید‌آباد به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده کنترل رانندگی خود را از دست داد و در نتیجه با حرکت در مسیر مخالف با یک دستگاه کامیون کمپرسی به شدت تصادف کرد.

جانشین پلیس راه گیلان ادامه داد: در اثر این تصادف بسیار شدید راننده و سرنشین خودروی پیکان در دم جان خود را از دست دادند و راننده بی‌احتیاط تاوان سخت اشتباه خود را پرداخت کرد و آخرین اشتباه زندگی‌اش را مرتکب شد و با بی‌احتیاطی خود، جان سرنشین بی‌گناه را نیز گرفت.

وی از تمام رانندگان خواست، با توجه به شرایط جوی موجود در استان و بارندگی و لغزنده شدن سطح جاده‌ها با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به مقررات رانندگی کنند تا اینگونه حوادث دلخراش تکرار نشود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول