اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد مشهد خبر داد

ارسال 382 اثر به جشنواره شعر رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس از ارسال 382 اثر از سوی 100 شاعر به جشنواره شعر رضوی خبرداد و گفت: 29 شهریور ماه سال جاری اختتامیه این جشنواره در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال 382 اثر به جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد نکوزاد ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اداره ارشاد مشهد اظهار کرد: باید در دهه کرامت برنامه‌ریزی‌ها در راستای تعمیق ارزش‌ها و معارف اهل بیت(ع) و به ویژه تعمیق معارف رضوی باشد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به هجمه‌های وسیع و گسترده فرهنگی و جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی، باید با تعمیق معارف اهل بیت و امام رضا(ع) در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان جامعه را بیمه کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه دشمن سعی در تغییر ذائقه‌های جامعه اسلامی دارد باید ما بتوانیم معارف رضوی را در جامعه به رفتار تبدیل کنیم تا بتوانیم بدین صورت به مقابله با جنگ نرم پرداخته و جامعه اسلامی را از هر لحاظ بیمه کنیم.

وی در ادامه به تشریح اهم برنامه‌های اداره ارشاد در دهه کرامت پرداخت و اذعان داشت:‌ جشنواره شعر رضوی، نمایشگاه کتاب با موضوع فرهنگ رضوی، حمایت از چاپ کتاب‌های ارزشمند به ویژه با موضوع فرهنگ رضوی، تهیه و چاپ پوستر با موضوع فرهنگ رضوی و اجرای نمایش‌ها و تئاترهای متفاوت به ویژه در راستای فرهنگ رضوی از مهم‌ترین برنامه‌های درنظرگرفته شده برای دهه کرامت است.

نکوزاد با اشاره به جشنواره شعر رضوی ادامه داد: این جشنواره در دوبخش رضوی و آزاد برگزار می‌شود گفت: تاکنون 382 اثر از 100 شاعر به دبیرخانه رسیده که پس از داوری 14 اثر برگزیده شده است که از این تعداد 10 اثر مربوط به بخش رضوی و چهار اثر نیز مربوط به بخش آزاد است.

وی یادآور شد: اختتامیه جشنواره شعر رضوی چهارشنبه 29 شهریورماه سال جاری در محل سالن فردوسی جهاد دانشگاهی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس در ارتباط با جشنواره فیلم رافت گفت: جشنواره فیلم رافت نیز یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت است؛ آثار در این جشنواره با موضوع عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، نماز و نیایش و موضوع آزاد و در قالب‌هایی چون مستند، پویانمایی، داستانی و نماهنگ بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 22 مهرماه است.

به گفته نکوزاد دبیرخانه جشنواره فیلم رافت همزمان با دهه کرامت آغاز به کار کرده و 27 الی 29 مهرماه سال جاری نیز این جشنواره در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول