اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد رئیس شورای آبپخش از عدم استقرار فرماندهی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از عدم استقرار فرماندهی انتظامی در آبپخش انتقاد کرد.

انتقاد رئیس شورای آبپخش از عدم استقرار فرماندهی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: بهبود خدمات‌رسانی به مردم و رضایت‌مندی شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در این منطقه است.

وی افزود: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای منطقه و استان و کشور گام برداریم و با تلاش شبانه‌روزی باید موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از عدم استقرار فرماندهی انتظامی در آبپخش انتقاد کرد و یادآور شد: با کمال تأسف باید بگویم که در حال حاضر مردم آبپخش ناامنی را با تمام وجود احساس می‌کنند و به عبارتی نا امنی در آبپخش بسیار زیاد شده و باید هر چه زودتر کلانتری به فرماندهی بخش ارتقاء یابد تا شهروندان عزیز بیش از این ناامنی را احساس نکنند.

رضایی افزود: تعداد کسانی که برای مردم ایجاد مشکل می‌کنند کمتر از 10 نفر است ولی همین افراد معلوم‌الحال وقتی توسط کلانتری دستگیر می‌شوند بعد از مدت کوتاهی آزاد می‌شوند و دوباره به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

وی خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با اراذل و اوباش شد و اظهار داشت: وقتی اراذل و اوباش حاشیه امنیت داشته باشند و برخورد جدی با آنها صورت نگیرد و آزادانه اقدامات خلاف خود را انجام دهند دهن‌کجی به مردم شریف محسوب می‌شود که خواستار محیطی امن برای زندگی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به مشکل زمین‌های مردم ابراز داشت: متاسفانه بعد از مکاتبات و رایزنی‌های گسترده با مسئولان و قول‌های مکرر آنان مبنی بر حل مشکل زمین‌های مسکونی مردم، هیچ اقدام عملی مناسب برای حل این مشکل انجام نشده و کماکان مردم آبپخش در ادارات مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن پاس‌کاری می‌شوند که این امر زیبنده نظام مردم‌سالار اسلامی نیست.

رضایی افزود: در نامه‌ای که به فرماندار محترم نوشته‌ام از ایشان درخواست جلسه مشترک مسئولان نهادهای فوق با مردم آبپخش و شنیدن مشکلات مردم توسط آن‌ها را مطرح کرده‌ام که امیدوارم با مساعدت فرماندار محترم این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول