اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

روند صعودی تیم فوتسال دبیری ادامه خواهد داشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با اشاره به روند صعود تیمش در مسابقات فوتسال گفت: به جایگاه سومی جدول قانع نخواهیم شد.

روند صعودی تیم فوتسال دبیری ادامه خواهد داشت

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به تمرینات با نشاط و تلاش‌های مهدی غیاثی و سایر کادر فنی و بازیکنان تیم شاهد کسب نتایج مطلوب در سه هفته اخیر بوده و بر ادامه این روند امیدوار هستیم.

وی به رده سومی تیم دبیری در جدول رده‌بندی اشاره کرد و ابراز داشت: تیم ما در دو بازی آینده خود مقابل شهرداری ساوه و گیتی‌پسند اصفهان قرار خواهد گرفت و با تلاش بازیکنان و کادر فنی و سایر عوامل اجرایی باشگاه و نیز ارائه بازی‌های درخشان تیم، کسب دو پیروزی دیگر دور از انتظار نبوده تا ضمن حفظ جایگاه فعلی، نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشیم.

مدیریت کادر مربیان کارساز شد

مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: تیم دبیری بعد از پیروزی با ارزش در مشهد مقابل فرش‌آرا که خود از مدعیان بوده و از بازیکنان ملی‌پوش و مطرحی سود می‌برد، برای کسب سومین برد متوالی خود مقابل ارژن فارس وارد میدان شده بودند، اما اشتباهات داوری، بازی را از روال عادی خود خارج کرده و می‌رفت که تیم نتواند سه امتیاز بازی خانگی را به دست آورد.

وی افزود: اما با مدیریت سرمربی تیم شهرام دبیری و مربی تیم مهدی غیاثی که ضمن حفظ انسجام تیمی، مانع از غلبه احساسات بر بازیکنان تیم شدند، آرامش به تیم فوتسال دبیری بازگشته و شاهد  پیروزی شیرین پنج بر دو مقابل تیم شیرازی شدیم.

این مسئول تمرینات منظم چند هفته اخیر را یکی از دلایل برد تیمش ذکر کرد و گفت: تماشاگران تیم دبیری در بازی مقابل ارژن فارس سنگ تمام گذاشته و با حمایت خود تا آخرین ثانیه بازی نقش بسزایی در این پیروزی داشتند.

شهرداری ساوه از تیم‌های خوب فوتسال ایران

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی روز جمعه تیمش عنوان کرد: شهرداری ساوه جزو تیم‌هایی است که فوتسال خوبی را از خود ارائه کرده و نمی‌توان این  تیم را دست‌کم گرفت.

وی با تاکید به حساسیت بازی دبیری مقابل شهرداری ساوه عنوان کرد: برای تداوم روند صعودی تیم فوتسال دبیری هیچ حریفی را از پیش برده فرض نخواهیم کرد و برای سه امتیاز هر بازی با برنامه به میدان خواهیم رفت.

تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان هفته ششم با چهار پیروزی و دو شکست و 12 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم‌های اول و دوم، در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته است.

این تیم بعد از سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های راه ساری، فرش‌آرای مشهد و ارژن فارس، روز جمعه در ساوه مهمان شهرداری این شهر است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول