اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ساری:

قدرتمندانه در بازی‌های لیگ فوتبال ساحلی حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: این تیم در بازی‌های آینده با قدرت در لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل حریفان حاضر می‌شود.

قدرتمندانه در بازی‌های لیگ فوتبال ساحلی حاضر می‌شویم

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری از تیم‌های خوب فوتبال ساحلی کشور است که در چند بازی ابتدا فصل با بدشانسی روبرو شد.

وی افزود: هنوز 11 هفته از مسابقات باقی مانده و به طور حتم بازیکنان با غیرت و تعصب خود، در بازی‌های آینده بهتر نتیجه خواهند گرفت.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری با انتقاد از مصاحبه حسن کیومرثی رئیس کمیته ساحلی فوتبال مازندران گفت: برای کیومرثی به عنوان مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان احترام خاصی قائل هستم اما این باشگاه کاملا خصوصی است و برای خود هیئت مدیره توانمند و باتجربه‌ای دارد.

هوشیار تصریح کرد: با توجه به خصوصی بودن باشگاه، مسئول فوتبال ساحلی استان که نمی‌تواند برای کادر فنی و یا مدیریت باشگاه تعیین تکلیف کند زیرا هیئت مدیره باشگاه است که برای مدیریت و کادر فنی تصمیم می‌گیرد.

وی از برگزاری جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره و کیومرثی مسئول فوتبال ساحلی استان در ساری خبر داد و اذعان داشت: جلسه بسیار خوبی برای رفع کدورت بود که بازیکنان هم‌قسم شدند در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیرند.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری اظهار داشت: تیم ما کاملا جوان و با ترکیبی از بازیکنان بومی است که به مراتب هفته به هفته نسبت به گذشته در امر نتیجه‌گیری بهتر کار خواهد کرد.

هوشیار گفت: در چند بازی گذشته بازیکنانم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند ولی در پی اشتباهات خودشان بازی‌های برده را با شکست عوض می‌کردند.

مدیرعامل تیم فوتبال فائزکاران فرح‌آباد ساری یادآور شد: این تیم متعلق به شهروندان ساری است و فعالیت ورزشی خود را برای همیشه در ساری خواهد داشت و به هیچ عنوان به شهر دیگری واگذار نمی‌شود.

وی در پایان افزود: به مسئولان و دوستداران ورزش استان و شهرستان قول می‌دهم که تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری با تشویق هواداران و همت مسئولان جزو تیم‌های بالای جدول بازگردد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول