اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال سایپا شمال:

فوتبالیست‌های سایپا به اردوی ساحلی و کوهستانی می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال سایپا شمال گفت: تیم سایپا شمال برای آماده‌سازی تیم با نظر سرمربی تیم دست‌نشان قرار است یک اردوی چهار روزه در شهرستان سوادکوه آلاشت برگزار کند.

فوتبالیست‌های سایپا به اردوی ساحلی و کوهستانی می‌روند

مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان قائمشهر گفت: بعد از اردوی آلاشت تیم با نظر سرمربی یک استراحت کوتاه انجام داده و از آنجا تمرینات خود را در سواحل دریای خزر از پی خواهد گرفت.

پیروزرام در ادامه افزود: هنوز بحث اسپانسرینگ به ‌علت یه سری از ابهامات به سرانجام نرسیده، ولی تا پایان هفته این قضیه به سر منزل مقصود خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سایپا شمال با بیان اینکه حدود 500 نفر تاکنون در تست این باشگاه شرکت کردند، خاطرنشان کرد: البته باید نگاه ویژه‌ای به فوتبال مازندران در بحث استعدادیابی داشت.

پیروزارم بیان داشت: جذب چند بازیکن باتجربه در دستور کار کادر فنی تیم قرار دارد که با نهایی شدن قرارداد این بازیکنان در روزهای آینده، این افراد به جمع بازیکنان تیم خواهند پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر در گروه دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور با تیم‌های ایرانجوان بوشهر، شهرداری تبریز، استقلال صنعتی، شهرداری یاسوج، برق شیراز نیروی زمینی تهران، پاس همدان، فولاد یزد، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه و کاوه تهران و ملی حفاری اهواز هم‌گروه است.

لیگ دسته یک فوتبال کشور از 23 شهریور ماه آغاز می‌شود و سایپا شمال قائمشهر در اولین دیدار، میهمان تیم راهیان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول