اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دهه کرامت فرصت نشر فرهنگ فاطمی و رضوی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن دهه کرامت را گرامی داشت و اعلام کرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

دهه کرامت فرصت نشر فرهنگ فاطمی و رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: مضجع شریف امام رضا(ع) و بارگاه منور و قدسی کریمه اهل بیت(س) همچون نگینی درخشان بر خاک ایران زمین و سند افتخاری برای ساکنین این سرزمین در پیروی از ائمه اطهار است. دهه اول ذی القعده که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است ایام بسیار مبارک و پربرکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده‌اند، خجسته ایامی است که رحمت و کرامت الهی تابیدن گرفته و مژده شکوفا شدن غنچه‌های زیبا در باغ بوستان حسن نبوی بر آسمانیان و زمینیان داده می‌شود، گل‌های رعنایی که با شکفتن خود، شادی و عشق را میهمان دل‌های مسلمانان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت می‌کنند.

در این پیام اضافه شده است: دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش‌ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی است. این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره‌مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

در پایان این پیام افزوده شده است: فرا رسیدن اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به تمام رهپویان طریق پرافتخار عصمت و طهارت و دوستداران و پیروان راستین ائمه معصومین تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات‌بخش انبیاء الهی را بر همه ما مسلمانان ارزانی فرماید.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول