اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

نمایشگاه‌های اصفهان به بازار روز تبدیل شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر نمایشگاه‌های اصفهان به یک بازار روز تبدیل شده‌اند و رونقی در صنعت نمایشگاه اصفهان مشاهده نمی‌شود.

نمایشگاه‌های اصفهان به بازار روز تبدیل شده‌اند

غلامرضا شیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که صنعت نمایشگاه را در اصفهان چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: نمایشگاه‌ها مکانی برای عرضه کالا‌های جدید هستند و این مکان نباید جایگاهی برای فروش کالا‌های قدیمی و تکراری باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایشگاه‌ها فرصتی را برای مدیریت نمایشگاه فراهم می‌کند که این صنعت به یک بازار برای فروش کالا‌های مختلف و تکراری تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به عنوان یک فرد استفاده‌کننده از نمایشگاه‌هایی که در اصفهان برگزار می‌شود به این نتیجه رسیده‌ام که نمایشگاه‌های اصفهان به یک بازار روز تبدیل شده‌اند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر رونقی در صنعت نمایشگاه اصفهان مشاهده نمی‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر میزان نوآوری، فناوری، فرصت‌های جدیدی که برای خریداران در نمایشگاه‌های اصفهان فراهم می‌شود، بسیار پایین و ضعیف است.

شیران با بیان اینکه همچنین جذابیت، خلاقیت و نوآوری خاصی در صنعت نمایشگاه اصفهان وجود ندارد، تاکید کرد: نمایشگاه‌های اصفهان هر هفته برای فروش کالای خاصی برپا می‌شوند و این موضوع برای مردم عادی شده و آنها را از صنعت نمایشگاه دلزده کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مکان فعلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از نقاط ضعف این صنعت در اصفهان است، افزود: در حال حاضر این مکان برای بازدیدکنندگان جاذبه خاصی ندارد و ترافیک موجود در این محدوده نیز از مشکلات حواشی مکان فعلی نمایشگاه اصفهان به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه اصفهان به یک صنعت تکراری تبدیل شده است و تفاوت نمایشگاه از بازار روز باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه‌های اصفهان بر اساس کار‌های مطالعاتی برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: میزان تأثیر نمایشگاه‌ها بر صنعت و مردم باید مشخص شود و تکراری‌بودن نمایشگاه‌ها سبب کاهش انگیزه مردم برای حضور در نمایشگاه‌ها است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول