اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد

هوشمندسازی 13 مدرسه در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت: با تلاش انجام گرفته 13 مدرسه در منطقه شبانکاره مجهز به سیستم هوشمند شدند.

هوشمندسازی 13 مدرسه در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مرتضی دریائیان صبح امروز در نشست با مدیران اداره آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاوری تمام آحاد ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمن تا بن دندان مسلح است و بزرگداشت این ایام از وظایف مهمی است که مسئولان عهده‌دار هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خاطر نشان کرد: تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات این ایام از وظایف مهمی است که همه ما بر عهده داریم چون در مقابل خون شهدا مسئولیم و آسایش و امنیت امروز ما مدیون خون شهدای گرانقدر نبرد مقدس و انقلاب اسلامی است.

دریائیان نقش بسیج دانش‌آموزی را در زمینه بزرگداشت ایام دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: معرفی معارف شهدا و آموزه‌ها و واقعیات هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید و دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم و با توجه به قرابت آغاز سال تحصیلی و هفته بزرگداشت دفاع مقدس بسیج دانش‌آموزی نقشی مهم برای تحقق این هدف مهم عهده‌دار است.

وی فعالیت بسیج دانش‌آموزی منطقه شبانکاره را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی منطقه شبانکاره در تمامی برنامه‌ها حضور فعال و مؤثر دارد و با برنامه‌ریزی این نهاد در هفته بزرگداشت دفاع مقدس شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و مطلوبی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدارس منطقه خواهیم بود.

این مسئول هوشمندسازی کلاس‌های درس را از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: در منطقه شبانکاره 13 مدرسه و کلاس درس پایه ششم ابتدایی مجهز به سیستم کلاس هوشمند هستند و این موفقیت حاصل تلاش و برنامه‌ریزی دقیق مدیران منطقه در این زمینه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره عنوان کرد: برنامه‌ریزی به منظور استفاده از منابع و افزایش کارایی از مسائل مهمی است که مدیران مدارس در سال تحصیلی باید مدنظر قرار دهند و از مدیران انتظار داریم تمام توان و پتانسیل خود را در این راستا به‌کار گیرند.

دریائیان اذعان داشت: تعطیلی پنجشنبه مدارس از مسائلی است که مدیران باید در برنامه‌ریزی‌های خود به آن دقت داشته باشند و مدیران باید به شکلی برنامه‌ریزی کنند که حتی‌الامکان شاهد تعطیلی مدارس در پنجشنبه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهم‌ترین افتخارات آموزش و پرورش است که در سال جاری شاهد آن خواهیم بود و آشنایی با قرآن و مفاهیم قرآنی در مقطع ابتدایی از نکات مهمی است که در قالب اجرای این طرح مهم شاهد تحقق آن خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت: آماده‌سازی مدارس به‌منظور شروع سال تحصیلی جدید از مسائل مهمی است که هر ساله در فصل تابستان در قالب فعالیت‌های ستاد پروژه مهر شاهد فعالیت آن هستیم و در سال جاری در منطقه شبانکاره اقدامات ارزشمندی در قالب فعالیت‌های این ستاد صورت پذیرفته و مدارس منطقه آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید را دارند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول