اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

سند آمایش سرزمین لرستان در 5 هزار صفحه تدوین شده است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: سند آمایش سرزمین لرستان در پنج هزار صحفه تدوین شده است.

سند آمایش سرزمین لرستان در 5 هزار صفحه تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده صبح امروز در نشست با جوانان نخبه لرستان در خرم‌آباد از تدوین سند آمایش سرزمین لرستان در پنج هزار صفحه خبر داد و گفت: لرستان جزو چهار استان نخست کشور در رابطه با تهیه و تدوین سند آمایش سرزمین است.

وی با تاکید بر اینکه از این پس سند آمایش لرستان نقشه راه توسعه استان در ابعاد مختلف خواهد بود، افزود: با تدوین این سند از موازی‌کاری در زمینه‌های مختلف جلوگیری می‌شود.

استاندار لرستان گفت: مشکلات نخبگان لرستان را به عنوان گامی در راستای توسعه این استان پیگیری می‌کنیم.

دهمرده با تاکید بر پیگیری ویژه برای حل مشکلات جامعه جوان این استان، گفت: مشکلات جامعه جوان و نخبه لرستان در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت پیگیری می‌شود.

وی افزود: مسائل قابل پیگیری در استان را شخصاً پیگیری می‌کنم، ضمن اینکه مسائل و موضوعاتی که باید از طریق وزارتخانه‌ها و مجلس پیگیری شود، نیز در تهران دنبال می‌شود.

استاندار لرستان با ابراز علاقه برای پیگیری ویژه مطالبات جامعه جوان و نخبه لرستان اظهار داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات جامعه نخبه استان مشاور ویژه‌ای انتخاب می‌شود.

دهمرده با تاکید بر اینکه برای پیگیری مسائل جامعه نخبه استان از ظرفیت نمایندگان استان نیز استفاده می‌شود، گفت: در نشستی با نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و ایده‌های نخبگان استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار لرستان در این جلسه قول سفر معنوی مشهد مقدس را به نخبگان حاضر در نشست داد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول