اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار خبر داد

راه‌اندازی گشت‌های بازرسی مقابله با گرانفروشی در رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار از راه‌اندازی گشت‌های بازرسی مقابله با گرانفروشی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی گشت‌های بازرسی مقابله با گرانفروشی در رودبار

فردین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: اوایل شهریور جلسه‌ای با حضور اتحادیه‌های دوزندگی، پوشاک و لوازم‌التحریر و بازرسان مجمع امور صنفی و این اداره برای برنامه‌ریزی در عرضه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تشکیل شد.

وی از بازرسی هفتگی بازرسان از واحدهای عرضه لوازم‌التحریر و پوشاک رودبار خبر داد و گفت: اجناس در بازار گران شده است اما با راه‌اندازی گشت‌های بازرسی از گرانفروشی جلوگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه، برخی گرانی‌ها از طرف سازنده و تولید کننده صورت می‌گیرد، گفت: در گرانفروشی‌های غیر مجاز فروشنده به اختیار خود اقدام به گرانفروشی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که در زمینه تسهیل در عرضه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته اوایل شهریور ماه جلسه‌ای با آموزش و پرورش و پارچه فروشان و خیاط‌ها برگزار و قیمت دوخت و عرضه لباس ساماندهی شد ضمن اینکه امسال آموزش و پرورش اقدامی برای ساماندهی قیمت‌ها انجام نداد و پیشگام نشد.

نجاتی از اجرای طرح فروش فوق‌العاده در رودبار خبر داد و یادآور شد: طبق دستور‌العمل استانی فروش فوق‌العاده در دستور کار این اداره قرار گرفت و در هر شهر یک واحد صنفی فروش لوازم‌التحریر لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان را به قیمت مناسب به مردم عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه، قیمت فروش اجناس و لوازم طبق نوع خرید فروشندگان عامل متغیر است، خاطرنشان کرد: امسال هیچ گونه کالای یارانه‌ای و تنظیم بازار در حوزه خوراکی و نوشت‌افزار عرضه نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول