اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حسن‌آباد:

آشنایی جوانان با شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه حسن‌آباد گفت: برگزاری مراسم در هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای آشنا کردن نسل بعد از جنگ با فضای دفاع مقدس بوده و این امر سبب مقابله صحیح با جنگ نرم می‌شود.

آشنایی جوانان با شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بخش فشافویه با حضور تنی چند از مسئولان ذیربط برگزار شد.

حجت‌الاسلام نهاوندی با توجه به میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) در نخستین روز ماه ذی‌القعده، در شهر مدینه چشم به جهان گشود و این روز فرخنده به نام روز دختر نام‌گذاری شد.

امام جمعه حسن‌آباد با اشاره به آغاز دهه کرامت عنوان کرد: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، دو گل خوشبو از گلستان بوستان اهل بیت (ع) هستند که به لطف خداوند متعال بارگاه شریفشان در کشور قرار دارد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: برگزاری مراسم در هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای آشنا کردن نسل بعد از جنگ با فضای دفاع مقدس است.

کریم رئوف نیز در ادامه ضمن تقدیر از جانبازان فداکار سپاه اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی نشان از آرمان‌ها و روح بلند آن عزیزان دارد.

بخشدار فشافویه برگزاری مراسم یادواره شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان دانست و افزود: تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه‌تر برپا کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس انجام می‌دهیم.

این گزارش حاکی است، در ادامه این جلسه محمد حقیقی، فرمانده بسیج حوزه شیخ کلینی(ره)، به ارائه برنامه‌های تدوین شده در هفته دفاع مقدس پرداخت و اشاره داشت که کلیه برنامه‌ها بر اساس نام‌گذاری این ایام پیش بینی شده است. گفتنی است، برگزاری همایش و سخنرانی، غبارروبی مزار شهدا، جشن پیروزی هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، راهپیمایی بسیجیان از آرادکوه تا شهر حسن‌آباد و ... از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است و کلیه ادارات در برگزاری باشکوه این مراسم همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول