اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

شهدای جنگ تحمیلی اسوه‌های تقوا و جهاد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: شهدای جنگ تحملی الگوی‌های تقوا و جهاد هستند.

شهدای جنگ تحمیلی اسوه‌های تقوا و جهاد هستند

سجاد اینانلو در حاشیه برپایی یادواره شهدای چسگین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی الگویی ارزشمند و والا برای تمامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است، اظهار کرد: صفا و خلوص رزمندگان کشور در ایام دفاع مقدس موجب شکست دشمنان شد و آنان را در اهداف پلید خویش ناکام گذاشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: فداکاری‌ و رشادت‌های رزمندگان و جانبازان امروز مایه افتخار و بالندگی نظام اسلامی بوده و همه باید به آن افتخار کنند.

وی با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی در ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران است، عنوان کرد: موفقیت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، صنعتی و هسته‌ای نصیب جوانان و پژوهشگران نظام اسلامی می‌شود به برکت خون مطهر شهدا و جانبازان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: برجسته‌ترین الگو‌ها و نماد‌های ایمان، تقوا و کوشش در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند که با رشادت خود در برابر گلوله‌ها و آماج حملات متجاوزان به مقام والای شهادت نازل رسیدند.

اینانلو با بیان اینکه تهدیدات و فشار‌های امروز دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف نشان‌دهنده اوج خفت و شقاوت استکبار است، بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از رهنمون‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری با حساسیت و اقتدار زیادی از این تحریم‌های یک‌جانبه نیز عبور کرده و بار دیگر اقتدار خویش را به رخ بیگانگان و سلطه‌جویان عالم می‌کشاند.

وی ادامه داد: اندیشه سلطه‌گری امروز در دنیا رنگ‌باخته و هیچ جایگاهی بین ملت‌ها ندارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ابراز کرد: جوشش و خیزش امروز ملت‌ها و امت‌های اسلامی نیز بیانگر رو به ضعف بودن و اضمحلال کامل ریشه‌های ظلم در عالم است.

اینانلو با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و تجلیل از فرزندان جانبازان از برنامه‌های ویژه بنیاد شهید شهرستان بویین زهرا است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول