اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

راهیان نور ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه‌ می‌دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام کاروان راهیان نور بهترین راه ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

راهیان نور ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه‌ می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری عصر امروز در نشست ستاد راهیان نور در یاسوج با بیان این که اعزام کاروان راهیان نور باید یک حرکت همیشگی باشد، اظهار کرد: زمینه‌سازی، کمک، همکاری و همراهی کاروانیان زیارتی کربلای جنوب وظیفه همگانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام کاروان راهیان نور به منطقه جنگی جنوب کشور بهترین راه ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌ها، شهید و شهادت‌ها و دفاع از آرمان‌های امام و رهبری، نظام و انقلاب است.

صابری با بیان این‌که، اردوگاه‌های راهیان نور دانشگاه معرفت و گردشگری دینی، دفاعی و اخلاقی است، تصریح کرد: رعایت اصول ارزش‌ها و صرفه‌جوئی در هزینه برای اعزام کاروانیان به جنوب کشور امری بسیار ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید برنامه اعزام  زائرین و بازدید کنندگان از کربلای جنوب به گونه‌ای انجام گیرد، که بعد بازگشت تحول اساسی معنوی و فرهنگی در پی‌داشته باشد. 

استاندار به فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای اسکان، امکانات رفاهی و درمانی، بهداشتی و غذا و بسته‌های فرهنگی زائرین منطقه جنگی خوزستان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد بهداشت و درمان کاروان راهیان نور را برعهده داشته باشند و تامین روحانی و مداح بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و بسته فرهنگی را هم ارشاد اسلامی تهیه کند.

 استاندار به فراهم کردن زمینه برای اعزام دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم که مشتاق زیارت منطقه جنگی جنوب هستند تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد شرایط برای افرادی هم که می‌خواهند با خانواده و با وسایط نقلیه خود به منطقه جنگی برای زیارت بروند مساعد شود.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: در سال گذشته سهمیه اعزام کاروان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد 25 هزار نفر بود که محقق شد و این استان به لحاظ اعزام و فراهم کردن امکانات و شرایط و تاثیر‌گذاری زائرین رتبه نخست استان‌های کشور را کسب کرد.

 یونس امیری افزود: از مجموع 25 هزار نفر سهمیه اعزام امسال کهگیلویه و بویراحمد به مناطق جنگی  12 هزار و 500 نفر دانش‌آموز و بقیه دانشجویان و عموم مردم هستند.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام کاروان دانش‌آموزی به منطقه جنوب سه شبانه‌روز، دانشجویی و عمومی چهار شبانه‌روز و اعزام به منطقه شمال غرب هفت شبانه‌روز است.

 وی به زمان اعزام که از تاریخ 12 مهر ماه آغاز و تا اسفند سال جاری اشاره کرد، گفت: با تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های به ‌عمل آمده امسال از هر لحاظ  اعزامی بهتر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول