اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل:

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از 12 مهر ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از استان اردبیل از 12 مهر ماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفند ماه این اعزام‌ها به طول می‌انجامد.

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از 12 مهر ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد صبح امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: امسال قرار است در مجموع 17 هزار و 800 نفر دانش‌آموز دختر و پسر عازم مناطق عملیاتی جنوب شوند تا در قالب درس آمادگی دفاعی از آموزش‌های عملی برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ از این تعداد حدود 10 هزار دانش‌آموز پسر و 7 هزار و 800 دانش‌آموز نیز دختر هستند که به مناطق جنوب عزیمت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد:‌ در کنار آنها یک هزار و 29 معلم، 481 روحانی، 481 راوی، یک هزار و 443 راننده، 481 مسئول اتوبوس و 366 نفر نیز به عنوان مربی و همراه در این کاروان‌ها اعزام می‌شوند که سعی کردیم مقدمات اعزام را فراهم کنیم.

مستعد گفت: با احتساب افراد دخیل در اعزام کاروان راهیان نور در مجموع از مهر ماه تا اسفند ماه 22 هزار نفر دانش‌آموز و عوامل کاروان راهیان نور دانش‌آموزی عازم مناطق جنوب شده که امسال سعی کردیم مشکلات سال قبل حوزه ترابری را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد:‌ با رایزنی‌هایی که با مسئولان آموزش و پرورش داشتیم سعی کردیم تا 12 مهر ماه زمان اعزام اولین کاروان مشکلات را بررسی کنیم و منابع مالی مورد نیاز را نیز در حد امکان تامین کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت:‌ در جلسه هماهنگی که در کشور نیز برگزار شد برخی اشکالات و معایب اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی مطرح شد و مقرر شد به سرعت این معایب برطرف شود.

مستعد افزود:‌ ما در دو مقطع نیمه اول و دوم سال اعزام کاروان‌های عمومی و دانش‌آموزی را به مناطق جنوب و غرب کشور شاهد هستیم و معتقدیم حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در میادین دوران دفاع مقدس خود عامل بازدارنده در برابر ترفند‌های دشمنان است.

وی از کاروان راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و تاریخ‌ساز یاد کرد و ادامه داد: در یک اقدام مناسب در دو سال گذشته در پایه دوم متوسطه و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مبانی عملی درس آمادگی دفاعی اعزام کاروان‌ها را به این مناطق شاهد بودیم که سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های استانی استفاده کرده و کارها را به سمت توانمندی و بروز و ظهور استعدادها سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ‌حرکت سراسری راهیان نور در حقیقت تمرین و حرکت استراتژیک در مقابله با هجمه‌های نظام استکبار است که با ایجاد انگیزه بیشتر می‌توانیم فرهنگ جبهه و جهاد را احیا کرده و در روح و دل جوانان شکوفا کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول