اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

اجرای طرح کتاب‌یاران در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای طرح کتاب‌یاران در آبپخش از نیمه دوم امسال خبر داد.

اجرای طرح کتاب‌یاران در آبپخش

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: فرهنگ از مقوله‌های مهم و ارزشمند در زندگی اجتماعی است و با توجه به این مقوله و عنصر مهم می‌توانیم به تمامی نیازهای جامعه در سطوح و عرصه‌های مختلف پاسخ مناسب بدهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: امر مطالعه و کتابخوانی از مسائل مهمی است که در عرصه فرهنگ توجه خاصی به آن می‌شود و تمامی مسئولان و متولیان فرهنگی باید برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش کنند.

نجفی بیان داشت: سرانه پایین مطالعه از مشکلات و معضلات اجتماعی است که برای رفع آن باید با عزم جزم نسبت به شناخت نیازهای مطالعاتی اقشار مختلف جامعه و ایجاد بستر و فرصت مطالعه برای افراد اقدام و از این طریق این معضل اجتماعی را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت در اماکن عمومی مانند مدارس، ادارات، کانون‌های فرهنگی و هنری، پایگاه‌های بسیج و ... از فرصت‌های مناسب و کارآمدی است که با توجه به آن می‌توان نقشی مؤثر در افزایش سرانه مطالعه جامعه ایفا کرد.

این مسئول اذعان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در قالب برنامه‌های راهبردی نیمه دوم سال خود توجه خاصی به امر مطالعه و کتابخوانی دارد و با همکاری مسئولان و مدیران آبپخش اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای طرح کتاب‌یاران در آبپخش خبر داد و گفت: این طرح از اولویت‌های کاری این اداره در نیمه دوم سال است و توزیع کتاب بین پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری و دبیرستان‌های آبپخش از برنامه‌هایی است که شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول