اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کاکی:

دانش‌آموزان دهه 40 مدرسه شهید منفرد کاکی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کاکی گفت: به مناسب آغاز سال تحصیلی برنامه نمادینی در دبستان شهید فاتحی مجرد بادوله برگزار و در دبستان شهید منفرد کاکی نیز از دانش‌آموزان دهه 40 این مدرسه تجلیل خواهد شد.

دانش‌آموزان دهه 40 مدرسه شهید منفرد کاکی تجلیل می‌شوند

غلامحسین پوراکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با الهام و تأسی از حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و با رویکرد نماز و قرآن آغاز خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش کاکی افزود: به مناسب آغاز سال تحصیلی برنامه نمادینی در دبستان شهید فاتحی مجرد بادوله برگزار و در دبستان شهید منفرد کاکی نیز از دانش‌آموزان دهه 40 این مدرسه تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از آن جا که سال تحصیلی جدید مقارن با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس است برنامه‌هایی در این ارتباط نیز برگزار می‌شود.

پوراکبری گفت: برگزاری زنگ دفاع و حماسه در مدرسه راهنمایی آیت‌الله دشتی وابسته به حوزه علمیه، حضور دانش‌آموزان دختر مدرسه تازه تاسیس شاهد آسیه کاکی در گلزار شهدای دانش‌آموزان این شهر، تجلیل از 75 ایثارگر فرهنگی، همایش دهه کرامت و برگزاری زیارت عاشورا در کنار مزار شهید فرهنگی شهید اسماعیلی از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید تعداد چهار هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در کاکی به تحصیل می‌پردازند که از این تعداد 2 هزار و 126 نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

پوراکبری خاطر نشان کرد: در مجموع 38 مدرسه ابتدایی با 126 کلاس و 13 مدرسه راهنمایی با 37 کلاس و 9 مدرسه متوسطه با 64 کلاس دایر می‌شود و تعداد دانش‌آموزان پایه ششم نیز در کاکی 360 نفر خواهند بود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول