اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

حمایت کمیته امداد جم از 564 دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از حمایت کمیته امداد جم از 564 دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت در آغاز سال تحصیلی خبر داد.

حمایت کمیته امداد جم از 564 دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور عصر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و شاهد رشد و توسعه خدمات‌رسانی توسط این نهاد به مردم و جامعه هدف هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از حمایت این نهاد از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش خبر داد و افزود: در شرایط کنونی 564 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم هستند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم برای دانش‌آموزان و دانشجویان، اجرای برنامه‌های ویژه آموزشی، تحصیلی و تربیتی است.

رئیس کمیته امداد جم اذعان کرد: در زمینه مبالغ هزینه شده برای این دانش‌آموزان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 370 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار جم نیز با تاکید بر اهمیت جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

خلیل عبداللهی گفت: با شروع سال تحصیلی جدید قطعا دانش‌آموزانی هستند که در تهیه هزینه‌های تحصیلی با مشکل مواجه هستند و جشن ملی عاطفه‌ها فرصت مناسبی است که به مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت رسیدگی شود.

وی افزود: مردم باید با حضور خود حس نوعدوستی خود را بروز دهند و همچنین حضور فیزیکی مسئولین در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سبب دلگرمی مردم است.

عبداللهی برگزاری جشن عاطفه‌ها را در آغازین روزهای بازگشایی مدارس بسیار مناسب دانست و بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی این امر به منظور برپایی باشکوه این جشن تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول