اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره ‌ارشاد رفسنجان عنوان کرد

اکران‌ 100 فیلم ‌با موضوع دفاع مقدس در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: همزمان با برپایی جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس در استان کرمان، 100 فیلم در چهار سینمای رفسنجان نمایش داده می‌شود.

اکران‌ 100 فیلم ‌با موضوع دفاع مقدس در رفسنجان

محمد‌علی شایگان‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان  اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن حماسه آفرینی‌های مردان و زنان دلیری که جان خود را برای ایران اسلامی فدا کردند،‌ چهار سینمای شهر رفسنجان به اکران فیلم‌های دفاع مقدس می‌پردازند. ‌ 

وی افزود: بیش از 100 فیلم در پنج عنوان مستند‌، فیلم کوتاه، داستانی و فیلم‌های بلند سینمایی، بخش ویژه جلوه‌گاه ‌نور و همچنین فیلم‌های بخش بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود. 

شایگان‌فر خاطر‌نشان کرد: 11 فیلم سینمایی بلند، 26 فیلم مستند، 24 فیلم کوتاه داستانی‌، 20 فیلم در بخش ویژه جلوه‌گاه نور و 10 فیلم در بخش بین‌المللی برای پخش در ایام برگزاری جشنواره آماده شده است.

وی بیان داشت: دو سالن سینمای گلستان امین هر کدام در دو سانس صبح برای دانش‌آموزان به اکران فیلم‌های کوتاه داستانی و بخش جلوه‌گاه نور می‌پردازند.

شایگان‌فر عنوان کرد: یک سالن در سانس عصر نیز برای عموم مردم به پخش فیلم‌های بلند سینمایی و بین‌المللی اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: سالن مجتمع فرهنگی افصح هجری نیز مسئولیت پخش فیلم‌های مستند را دارد.

شایگان‌فر‌ با بیان اینکه سینما آزادی شهر مس سرچشمه هم برای سانس صبح ویژه دانش‌آموزان و عصر ویژه عموم به پخش فیلم‌های بین‌المللی‌ اختصاص داده شده است، گفت: نمایش فیلم‌های دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول