اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان انجام شد

برگزاری چهارمین جشنواره پویانمایی سراسری سیره‎رضوی در گلستان

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره پویانمایی سراسری سیره‎رضوی در گلستان با حضور هنرمندان این حو‍‍‍‍زه برگزار شد.

برگزاری چهارمین جشنواره پویانمایی سراسری سیره‎رضوی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره پویانمایی سراسری سیره‎رضوی اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت جشنواره‎های سیره رضوی در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

ابوالحسن امامی با اشاره به اینکه چهارمین دوره از این جشنواره در گلستان برگزار می‎شود افزود: در سال‎های نخستین یکی از دغدغه‎های ما استمرار این جشنواره بوده که خوشبختانه شاهد هستیم این امر با رشد کیفی و کمی تحقق یافته است. سال گذشته 110 اثر پویانمایی در جشنوراه شرکت کردند که این رقم برای سال جاری به 114 اثر رسیده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: این جشنواره نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی از لحاظ کیفی و کمی را به همراه داشته و بیشترین دغدغه هنرمندان این حوزه محتوای آثار ارائه شده است.

امامی متذکر شد: در صدد هستیم تا از چهار سال برگزاری جشنواره پویانمایی استان بسته فرهنگی مناسبی را تهیه و برای سراسر کشور توزیع کنیم. از دیگر برنامه‎های این جشنواره علاوه بر نمایش فیلم‎های برگزیده برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه عکس است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه سه داور آثار برگزیده را داوری خواهند کرد افزود: دو داور این جشنواره از تهران و داور سوم از استان گلستان با 20 سال سابقه حضور در تولید فیلم مستند و کوتاه است.

آثار طلبیده، آقای مهربان، صدایم کن، گنجشک و امام رضا(ع)، قنوت آسمانی، معجزه، درآوردن طلا از زمین، مزد کارگر، خروس حرم، رویای نقاش کوچولو، کلاغ روسیاه، عطر عاشقی، سفر هشتم، چشم‎های کاغذی، زیر سایبان خورشید، به سوی حرم و ... در این دوره از جشنواره به نمایش گذاشته می‎شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول