اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

۲ پد هلی‌کوپتر در بیمارستان‌های چالوس و آمل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در بازدید محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور مصوب شد دو پد هلی‌کوپتر در بیمارستان‌های چالوس و آمل احداث شود.

۲ پد هلی‌کوپتر در بیمارستان‌های چالوس و آمل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه به مردم تعهد کردیم که تعدادی از پروژه‌های شهرستان به اتمام می‌رسد، یادآور شد: بر این اساس باید تمام پروژه‌های شهرستان تا پایان دولت دهم به پایان برسد.

وی با بیان اینکه چهار بانده کردن محور هراز و بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان در رده پروژه‌های مهر ماندگار مازندران قرار گرفته‌اند، افزود: این بیمارستان قابلیت افزایش به 217 تختخواب را نیز دارد و در بازدید محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیازهای این منطقه به اطلاع مسئولان رسانده شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در بازدید از این پروژه خواستار احداث یک پد ویژه هلی‌کوپتر اورژانس شدیم، اظهار داشت: در این بازدید راه و شهرسازی تعهد کرد پد بالگرد را برای بیمارستان‌های آمل و چالوس احداث کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه بیمارستانی آمل از پروژه‌های موثر استانی به شمار می‌رود که باید به دید ملی به آن نگریسته شود، گفت: این بیمارستان در محور هراز نیازهای عمده مازندران در زمینه سلامت را تامین می‌کند و باید مدنظر قرار داشته باشد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه پل اوجی‌آباد و پل امام حسین (ع) نیز از پروژه‌های شهرستانی است که باید نگاه ویژه‌ای در زمینه رهایی از ترافیک در ورودی تهران و خروجی به سمت غرب مازندران داشته باشد، یادآور شد: این پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار با کندی مواجه است که باید این امر برطرف شود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول