اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 6 شب در بهبهان

بخش دوم چهارمین همایش تئاتر خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بخش دوم چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان حوزه بهبهان از امشب تا سوم مهرماه در تالار و پلاتو ارشاد مجتمع آفاق این شهرستان برگزار می‌شود.

بخش دوم چهارمین همایش تئاتر خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، چهارمین همایش بزرگ تئاتر خوزستان که از 23 شهریورماه به طور همزمان در شهرهای این استان در حال برگزاری است، در بهبهان با توجه به تعداد بالا و خوب تئاترهای آماده شده این شهرستان در دو بخش برگزار می‌شود.

در بخش نخست این همایش که از 23 تا 28 شهریور برگزار شد، گروه تئاتر مهر نمایش «شب محبوبه» نوشته سیدحسین فدایی ‌حسین و کارگردانی حسین قنوات ‌امانی را در تالار ارشاد و در دو سانس 17 و 19.30 و گروه تئاتر ناب نمایش «ساندویچ مخلوط» نوشته رضا دانشور و کارگردانی سیداسماعیل سخایی را در پلاتو ارشاد در دو سانس 18.30 و 21 اجرا کردند.

همچنین نمایش خیابانی «چراغ راهنما» به نویسندگی اباذر محمدحسنی و کارگردانی جهانشاد زراعت، کاری از گروه تئاتر ناب که خود را برای شرکت در چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در شهرستان باغ‌ملک آماده می‌کرد، در این مدت در حیاط تالار ارشاد بهبهان اجرا شد.

در ادامه این همایش بزرگ و در بخش دوم آن نیز، از امشب تا سوم مهرماه گروه تئاتر مهر نمایش «شفای دردهای یک باور» را به نویسندگی و کارگردانی مهرداد آراسته در تالار ارشاد و دو سانس 17 و 19.30، گروه تئاتر آفاق نمایش «روز سرخ» نوشته فریدون ولایی و کارگردانی مهدی شجاعی را در تالار آفاق و دو سانس 18 و 20 و گروه تئاتر ناب نمایش «بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا» را نوشته افشین القاسی و کارگردانی ساسان شکوریان در دو سانس 18.30 و 21 در پلاتو ارشاد اجرا می‌کنند.

هنرمندان بهبهانی همواره در عرصه تئاتر استان خوزستان و کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و تاکنون موفق به کسب افتخارهای زیادی در این عرصه هنری شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول