اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره شهدای جهاد کشاورزی گیلان

سومین جلد کتاب "سنگری از جنس عشق" رونمایی شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: سومین جلد از کتاب زندگینامه شهدای جهاد کشاورزی گیلان در یادواره شهدای جهاد کشاورزی و تجلیل از سنگرسازان بی‌سنگر گیلان رونمایی شد.

سومین جلد کتاب "سنگری از جنس عشق" رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دبیر کل جامعه نویسندگان و پِژوهشگران گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای جهاد کشاورزی و تجلیل از سنگرسازان بی‌سنگر گیلان در سالن اجتماعات مرکز آموزش کشاورزی میرزا کوچک خان این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه کرامت به نقش ارزنده جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بهره‌گیری از الگوها و ارزش‌های دفاع مقدس بهترین راهکار برای گذر از فشارهای اقتصادی اعمال شده از طرف دشمن بر نظام است.

محمدرضا بینش برهمند با بیان اینکه بهره‌گیری از راهکارهای دشمن  می‌تواند حربه‌ها و دسیسه‌های دشمن را کمرنگ کند اذعان کرد: امروز ملت ایران هوشیار هستند و تا پای جان از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع می‌کنند.

وی پیروی از سیره شهدا را بهترین الگوی مقاومت خواند و گفت: افتخار جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان نیز در این است که توانسته در طول مدت حیات خود برای ارزش‌های نظام اسلامی به ویژه دفاع مقدس تلاش کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه احیا و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از وظایف جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان است خاطرنشان کرد: سومین جلد از کتاب زندگینامه شهدای جهاد کشاورزی گیلان درباره زندگینامه، ثبت خاطرات و وصیت‌های 25 تن از تعداد 87 تن از شهدای این قشر است.

وی با اشاره به حمایت‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی، اداره امور ایثارگران جهاد کشاورزی و  کانون سنگرسازان بی‌سنگر از چاپ و انتشار کتاب "سنگری از جنس عشق" خاطرنشان کرد: کتاب دیگری درباره زندگینامه آزادگان، جانبازان و ایثارگران جهاد کشاورزی گیلان نیز از طرف جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان در دست تالیف و انتشار است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول