اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کنگان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان ابراهیم حق‌شناس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری ارزشمند داشته‌اند و همواره شاهد تلاش و فعالیت این عزیزان بوده‌ایم.

وی افزود: بسیجیان همواره در مسیر ولایت و رهبری حرکت کرده‌اند و ولایت‌مداری رمز موفقیت بسیج و سپاه بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه‌برنامه متنوع در شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

حق‌شناس برگزاری چند برنامه دینی و فرهنگی، تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برپایی چند نمایشگاه عکس، برگزاری چندین کارگاه آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگان عنوان کرد.

وی همچنین از حضور تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی در ایام میلاد امام رئوف و هفته دفاع مقدس در کنگان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان در بخش دیگر با اشاره به اهمیت حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس گفت: پایداری و استقامت ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و نظام نوپای دینی برگ زرینی در تاریخ سراسر حماسه و افتخار این مرز و بوم است.

حق‌شناس با بیان اینکه امروز استقامت ملت بزرگ ایران درسی بزرگ برای تمام ملت‌های آزاده دنیاست بر بازگویی و بیان خاطرات دوران استقامت و ایثار تاکید و اظهار داشت: یادگاران جبهه مقاومت و ایثار باید درس‌ها و پیام‌های دفاع جانانه و مقدس را برای نسل جدید بازگو کنند.

وی اذعان داشت: امروز دشمنان با تمام توان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و مقدسات تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر آنها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول