اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باشت:

22 برنامه هفته دفاع مقدس در باشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان باشت از برگزاری 22 برنامه مختلف در این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

22 برنامه هفته دفاع مقدس در باشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی گرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران ابراز داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس 22 برنامه در شهرستان باشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل فرهنگی، رزمی، هنری و ورزشی است.

فرمانده سپاه باشت به آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور اشاره کرد و گفت: اولین برنامه هفته دفاع مقدس برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور گسترده مردم و بسیجیان در گلزار شهدای شهر باشت است و سپس قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

گرامی مهم‌ترین برنامه روز 31 شهریور را برگزاری رژه نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: در این روز نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح را همزمان با سراسر کشور به نمایش می‌گذارند و در این روز رژه خودرویی نیز برگزار می‌شود.

این مقام نظامی در باشت برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و ابراز داشت: یادواره شهدای پایگاه خیبر در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه باشت به درمان رایگان مردم در مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم پزشکان متخصص از بهداشت و درمان صنعت و نفت یک روز به صورت رایگان بیماران را در شهرستان باشت مداوا می‌کنند.

گرامی اذعان داشت: در این هفته همچنین با حضور مسئولان شهرستان از خانواده‌های شهدا سرکشی و از نزدیک مشکلات آنها بررسی خواهد شد.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: در این هفته همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های سیاسی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه باشت نواختن زنگ ایثار و شجاعت را یادآور شد و افزود: در هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان باشت نواخته خواهد شد.

گرامی تصریح کرد: در بخش بسیج دانش‌آموزی ده‌ها برنامه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول