اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با نیازسنجی جامعه امروز برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح عمومی باید طبق نیاز جامعه و اقتضای زمان برگزار شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با نیازسنجی جامعه امروز برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کوثر اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف در تاریخ ایران است که هیچ گاه رنگ کهنگی برنمی‌تابد و هر وقت برگ‌های آن را ورق بزنیم تازگی رشادت‌‌ها به چشم می‌‌خورد.

وی با بیان اینکه باید این رشادت‌ها با هدف جاودانه ماندن به مردم بازگو شود، افزود: برنامه‌های گرامیداشت این هفته باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد و با توجه به نیاز زمان جامعه برگزار شود تا اندیشه‌های آن به درستی در بین جوانان ابقا شود.

این مسئول دفاع مقدس را ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز از برکات این ذخیره بزرگ است که ما شاهد اتفاقات انقلابی در جای جای جهان هستیم و بیداری اسلامی صورت گرفته در کشورهایی همچون لیبی، تونس، قطر بحرین و... نشأت گرفته از دستاوردهای دفاع مقدس است.

رئیس‌ساداتی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما برای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس، ادای دین در قبال شهداست و باید در گفتار، کردار و اعمال خود نشان دهیم که ادامه‌دهنده این راه هستیم.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت و اعتماد مردم توسط مسئولان ادای دین به شهدا است، گفت: کسانی که دغدغه خون شهیدان را دارند و خود را مدیون شهدا می‌دانند باید با خدمت به مردم و تبعیت از رهبری این دغدغه را در عمل به اثبات برسانند.

فرماندار کوثر برگزاری یادواره شهدا، گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و صبحگاه دانش‌آموزی، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی و دهها برنامه دیگر را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کوثر اعلام کرد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول