اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

رشد فضائل و باورهای دینی در جامعه دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: رشد فضائل و باورهای دینی در جامعه دستاورد مهم دفاع مقدس برای جامعه بوده است.

رشد فضائل و باورهای دینی در جامعه دستاورد دفاع مقدس است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار دوم حسین‌آزاد پیش از ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برای کشورمان می‌توان به رشد فضائل و باورهای دینی در جامعه، ایجاد اعتماد به نفس در جوانان و نیروهای دفاعی کشور و ساخت تجهیزات مورد نیاز توسط متخصصان داخلی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن به الگویی دفاعی برای مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهان و اثبات کارآمدی نظام مبتنی بر دین اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان، بیان داشت: امسال محوریت اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر کشور به عهده ارتش است و در استان هرمزگان نیز برنامه‌های این هفته با رژه نیروهای مسلح از روز 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در تشریح ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان داشت: بازگویی خاطرات دفاع مقدس در مدارس توسط رزمندگان آن دوران برای آشنایی جوانان و نوجوانان با اتفاقات آن دوران، تجلیل از سربازان نمونه و همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف برای خانواده و برنامه‌هایی با موضوع بررسی جایگاه زنان در دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌های این هفته در استان هرمزگان است.

امیر دریادار دوم آزاد ادامه داد: همچنین برنامه‌های بازسازی عملیات کربلای سه و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و گلباران مزار شهدا به وسیله بالگرد نیز طی هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان بیماران و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس را از جمله دیگر برنامه‌های این هفته در هرمزگان برشمرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول