اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه عمومی آزادشهر:

مسابقه کتابخوانی بر قله قلاویزان در آزادشهر برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه عمومی آزادشهر گفت: مسابقه کتابخوانی بر قله قلاویزان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با انگیزه‎ها و در عین حال اهداف پاک و مقدس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‎شود.

مسابقه کتابخوانی بر قله قلاویزان در آزادشهر برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رحمان کوهستانی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب ویژه دفاع مقدس در سطح این شهرستان اظهار داشت: فراخوان این مسابقه فرهنگی در حدود یک ماه انجام شده و اطلاع‎رسانی کامل در خصوص چگونگی برگزاری آن صورت گرفته و در هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن و به گونه‎ای که در شأن و منزلت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشد برگزار خواهد شد و به افراد برگزیده جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هم با بیش از 200 عنوان در سطح شهر دایر شده است خاطر نشان کرد: با همکاری نهادها و ادارات دولتی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه‎ها، سپاه و بسیج و پایگاه‎های مقاومت نمایشگاه‎هایی نیز در سطح ادارات، مدارس و پایگاه‎های مقاومت دایر شد که امیدواریم مورد استفاده و توجه مردم عزیز به ویژه دانش‎آموزان و دانشجویان قرار بگیرد.

مسئول کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر از نصب کتابخانه‎های عمومی با عنوان‎های مختلف کتاب در بخش‎ها و حوزه‎های مختلف و ویژه سنین مختلف در اماکن عمومی مثل پارک‎ها و ادارات با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد.

کوهستانی گفت: این حرکت یک تحول اساسی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه خواهد بود و به رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان کمک می‎کند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول