اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دماوند:

یاد شهدای هسته‏‌ای در مدارس زنده نگه داشته شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: یاد شهدای هسته‏‌ای در مراسم آغاز سال تحصیلی و در مدارس باید زنده نگه داشته شود.

یاد شهدای هسته‏‌ای در مدارس زنده نگه داشته شود

سیدقاسم حسینی امروز در گفت‌‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به شهادت رسیدن 36 هزار دانش‏‌آموز و 4 هزار و 900 معلم در سطح کشور نمادی از فضیلت اخلاقی این سرزمین اسلامی است.

وی از دانش‏‌آموزان خواست تا افق، آینده و قله‌‏های رفیعی را برای آینده خود ترسیم کرده و برای دستیابی به آن تلاش کنند.

حسینی، تقارن آغاز سال تحصیلی را با هفته دفاع مقدس بسیار میمون و مبارک شمرد و خاطرنشان کرد: همه مردم این دیار همواره باید یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را که روزی برای آسایش و امنیت کشور از جان خود گذشتند، گرامی بدارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند، پیشرفت‏ و سربلندی امروز نظام اسلام در سطوح بین‌‏المللی را مرهون جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رهبری داهیانه ولی‏‌فقیه خواند.

وی تصریح کرد: به شهادت رسیدن 36 هزار دانش‏‌آموز و 4 هزار و 900 معلم در سطح کشور نمادی از فضیلت اخلاقی جاری در این خطه است و از این رو، دانش‏‌آموزان در کنار آموختن علم باید معرفت به خود و باری تعالی را نیز فرا گیرند و متعهدانه و هوشمندانه به آنها عمل کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌‏ای، آنان را نیز نخبگان و فرهیختگان دیار اسلامی دانست که با نثار خون خود برای جهان اسلام افتخارآفرینی کردند.

وی به اولیای دانش‏‌آموزان نیز به مناسبت ورود فرزندانشان به صحنه علم‏‌آموزی تبریک گفت و از آنان خواست در تمام مراحل تحصیلی، همکاری و تعامل تنگاتنگی با مسئولان مدارس برای یافتن بهترین راهکارهای تربیتی و آموزشی داشته باشند.

حسینی با اشاره به شیوه نوین آموزش ابتدایی به ویژه در پایه ششم ابتدایی اظهار داشت: دانش‏‌آموزان این پایه، تغییراتی اساسی را در سال جاری تجربه خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت هر چه بیشتر بتوان منویات مقام معظم رهبری، اهداف قوانین سند چشم‏انداز و مسئولان عالی‏‌رتبه را در راستای ارتقای سطح علمی دانش‏‌آموزان به عنوان آینده‏‌سازان این سرزمین تامین کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول