اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

ملت ایران حماسه دفاع مقدس را در جنگ نرم تکرار خواهند کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در کردستان گفت: ملت ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه بار دیگر حماسه پیروزی در جنگ تحمیلی را در هجمه نرم دشمنان تکرار خواهند کرد.

ملت ایران حماسه دفاع مقدس را در جنگ نرم تکرار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله یکی از زمینه‌هایی بود که خداوند متعال قدرت خود را به کفار و دشمنان اسلام نشان دهد.

وی اضافه کرد: به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی فرصت ارزشمندی بود که توانستیم اسلام و قدرت این دین الهی را به دنیا معرفی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به دشمنان ثابت کردند که دین مبین اسلام این قدرت را دارد، انسان‌هایی را تربیت کند که از هیچ قدرتی به جز قدرت خداوند ترسی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: جنگ تحمیلی ایران به خوبی ثابت کرد آنانی که برای خدا و در راه خدا در مقابله با ظالم و متجاوز ایستادگی کنند پیروزی و سربلندی دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد.

به گفته وی قدرت و عظمت جهان اسلام امروز به جایی رسیده است که دشمنان این دین الهی در اوج حقارت و پستی با توهین به مقدسات اسلام و توهین به پیامبر عظیم‌الشأن ما می‌خواهند ترس خود را پنهان کند.

وی خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات اسلام به ویژه به ساحت مقدس پیامبر(ص) از سوی استکبار و دست‌نشانده‌هایش نه تنها نشانه قدرت و اقتدار آنان نیست بلکه اوج حقارت و ترس آنان را از حرکت رو به جلوی جهان اسلام  برای جهانیان به تصویر کشیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بنا به آیات و احادیث فراوان تنها دینی که در جهان باقی می‌ماند دین مبین اسلام است و قطعاً وعده الهی باید تحقق یابد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی یادآوری کرد وعده خداوند سبحان در استقرار کامل دین اسلام در جهان در حال تحقق است تا جایی که امروزه اسلام قلب اروپا را در برگرفته و کشورهای اروپایی را یکی پس از دیگر فتح می‌کند و این موجب یأس و عصبانیت بیشتر جهان کفر شده است.

وی پیروزی ملت ایران با دست خالی در برابر کشور متجاوزی که از سوی بیش از 40 کشور دنیا در زمینه‌های مختلف حمایت می‌شد را ناشی از لطف و اراده خدا دانست و گفت: آنچه می‌ماند حق است و چون خدا خواست ایران اسلامی توانست با وجود تمام کمبودها و تحریم‌ها در جنگ تحمیلی سخت‌ترین شکست را به جهان کفر وارد کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: اراده قوی ملت ایران سپاه اسلام را که در آن زمان که حتی برای وارد کردن کوچکترین تجهیزات جنگی و دفاعی همچون گلوله تفنگ و سیم‌خاردار از سوی دشمنان تحریم شده بود، پیروز و سربلند کرد.

وی افزود: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب و 29 سال از آغاز جنگ تحمیلی ایران اسلامی ایرانی که در جنگ تحمیلی برای دفاع از مرزهایش اجازه وارد کردن سیم‌خاردار را نداشت امروز در بسیاری از عرصه‌ها از ساخت ادوات جنگی تا پیشرفته‌ترین امکانات در جهان حرف نخست را می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروزه در عرصه‌های علمی، نظامی، فرهنگی، پزشکی و غنی‌سازی انرژی هسته‌ای جزو قدرتمندترین کشورها در عرصه جهانی است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از حرکت روبه رشد ایران اسلامی همواره در تلاش بوده و در این میان تحریم‌های اقتصادی علیه کشور و ملت ما نمونه کوچکی از توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: دشمن شکست‌خورده در جنگ تحمیلی امروزه سعی دارد با تحریم‌های اقتصادی و ایجاد فشار بر مردم بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که تحریم اقتصادی آنان علیه ایران برای ملت ایران تازگی ندارد بلکه این ملت با بهره‌گیری از تجربه ارزشمند و گرانقدر دفاع مقدس دشمن را بار دیگر به زانو در خواهند آورد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند با وجود تحریم‌های گسترده آنان در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با وحدت و انسجام ملی و تبعیت از رهبر و مقتدایشان به پیروزی رسیدند و امروز هم در صحنه جنگ نرم با تکیه بر اراده خدا، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام ملی پیروز میدان خواهند بود.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول