اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چالدران خبر داد

اجرای 75 برنامه در هفته دفاع مقدس در چالدران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چالدران گفت: بیش از 75 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت چالدران اجرا می‌شود.

اجرای 75 برنامه در هفته دفاع مقدس در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران علی‌حسین بی‌غم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس تعدادی پروژه عمرانی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان‌های پایگاه‌های شهری و روستایی و پایگاه‌های عملیاتی طرح شهید کاوه است که برای ساخت آن‌ها در مجموع یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بی‌غم، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نظامی، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و عملیات روانی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده سپاه چالدران با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب گسترش روحیه مقاومت اسلامی می‌شود، گفت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

به گفته وی، هیچ انقلابی بدون داشتن روحیه شهادت‌طلبی و فداکاری تحقق نیافته و عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهیدان این مرز و بوم است.

بی‌غم خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین دوره‌های تاریخ ایران اسلامی است که برای همیشه در ذهن جهانیان باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه پیام دفاع مقدس بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان است، گفت: باید در راستای غنی‌سازی برنامه‌های دفاع مقدس از تمام ظرفیت‌ها و توان خود بهره ببریم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول