اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل گرایش مردم اروپا به دین اسلام

استکبار، قرآن و پیامبر را مورد هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: به دلیل روی آوردن مردم برخی کشورهای غربی به دین اسلام، دنیای استکبار، قرآن و پیامبر اسلام(ص) را مورد هدف و نشانه قرار داده است.

استکبار، قرآن و پیامبر را مورد هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: خداوند در انجام همه امور با انسان‌های متقی و پرهیزکار بوده پس شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت و لزوم دین در زندگی بشریت، با طرح سئوالی مبنی بر دلیل نیاز انسان به دین، افزود: انسانی که خواهان محدود نبودن عقل و تفکر خود به دنیای فانی است و در پی کسب اطلاعات و آگاهی‌های دیگری بوده، نیازمند دین است.

خواجه‌زاده با بیان اینکه بدون داشتن دین کسب اطلاعاتی فراتر دنیای فانی میسر نمی‌باشد، گفت: کسب اطلاعات از عالم‌های دیگر تنها از ناحیه دین صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت گچساران با نقل آیه‌ای از قرآن ابراز داشت: کسانی که از خداوند سبحان طلب کسب خوشی‌های این دنیا را دارند از آن دنیا بهره‌ای نخواهند برد.

خواجه‌زاده معتقد است هر کس می‌خواهد در این دنیا جایگاه خود را شناسایی کند توسط دین به این خواسته می‌رسد.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی گچساران با اشاره به اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس پیامبر بزرگ جهان بشریت حضرت محمد(ص) در قالب ساخت فیلم و انتشار کاریکاتورهای موهن با تشریح دلایل این اقدامات بی‌شرمانه، تأکید کرد: اقدامات بی‌شرمانه دنیای غرب علیه مقدسات و ساحت مقدس پیامبر(ص) به دلیل روی آوردن مردم به دین اسلام در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، آلمان و فرانسه است.

خواجه‌زاده قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را مهم‌ترین علت روی آوردن مردم اروپا به دین اسلام دانست و یادآور شد: دشمنان استکباری و ضد اسلامی قرآن و پیامبر(ص) را به عنوان جاذبه‌های روی آوردن مردم اروپا به دین اسلام نشانه گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) عالم‌گیر شده‌اند، گفت: با محکوم کردن اهانت بی‌شرمانه و ناپسند آمریکایی‌ها به ساحت مقدس پیامبر(ص)، حضور و خشم مسلمانان در محکومیت این اقدام غیرانسانی را آفرین می‌گوییم.

امام جمعه موقت گچساران با تبریک به مناسبت هفته حج عنوان داشت: انجام حج یکی از واجبات الهی بوده که در تمام عمر انسان تنها یکبار بر انسان واجب می‌شود.

خواجه‌زاده با بیان اینکه حاجی می‌تواند شفا‌کننده باشد، ادامه داد: حج از جامعیت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و این واجب الهی متعلق به همه مردم است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول