اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه آمل:

ایستادگی در برابر تحریم‌ها از برکات دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: ایستادگی در برابر تحریم‌ها از برکات دفاع مقدس است.

ایستادگی در برابر تحریم‌ها از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آمل در بین نمازگزاران حاضر در مصلای بزرگ قدس بیان داشت: تقوا نیرویی است که انسان را از خطرات و پیامدهای جدی حفظ می‌کند زیرا اگر دارای لباس تقوا باشیم و جان ما این پوشش را به خود بگیرد نیازی به هیچ حفاظی نیست.

وی با اشاره به اینکه غیر از اسلام دین دیگری نداریم، افزود: دین می‌خواهد تسلیم برنامه‌ها، دستورات و اوامر حق باشیم تا در دنیا و آخرت آبرومندی و سعادت را رقم بزنیم.

خطیب نماز جمعه آمل با بیان اینکه دین، مکتب، مرام و هدف ما روشن و واضح است، تصریح کرد: دین ما نباید جغرافیایی باشد بلکه باید ولایی بوده و از درون انسان به این باور برسد.

رحمانی‌آملی با تبریک دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، اذعان داشت: امیدواریم همه با تاسی از اهل بیت کریمانه برخورد کنیم و از آنها الگوی مناسبی برای زندگی فردی و اجتماعی خود بگیریم.

وی با اشاره به سفر رهبر انقلاب به نوشهر برای برگزاری مراسم تحلیف و اعطای نشان سردوشی به دانش‌آموختگان ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: بار دیگر مازندران به قدوم رهبر انقلاب مزین شد.

رحمانی‌آملی ادامه داد: معظم‌له در بیانات خود فرمودند که هم‌اکنون افق روشنی را در پیش داریم و بلکه نباید قانع باشیم، زیرا مسلمانان مدافع اسلام و مبارز در مقابل ظلم و ستم هستند.

امام جمعه آمل با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و ایام رشادت شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی عنوان کرد: اگر دفاع و جانفشانی‌ها نبود امروزه این تشکیلات و تشریفات و امنیت وجود نداشت، زیرا امنیت بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بندگان است که باعث شده تا در مقابل انواع تهدیدات، توطئه‌ها و تحریم‌های شکننده و کشنده دشمن با صلابت مقاومت و ایستادگی کنیم.

این مسئول با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس رسول اسلام تصریح کرد: با اهانت در قالب فیلم یا کاریکاتور به پیامبر اسلام به یکباره خشم 5/1 میلیارد نفر از مسلمان جهان پدیدار شده و عصبانیت آنها را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: عاملان اصلی این هتاکی با عنوان آزادی بیان دست به این حرکت زشت می‌زنند تا قلب 5/1 میلیارد انسان را خدشه‌دار  کنند.

رحمانی‌آملی با اعلام اینکه سام باسیل یکی از عوامل این فیلم توهین آمیز هزینه آن را 5 میلیون دلار دانست، گفت: این فیلم با کمک 100 صهیونیسم ساخته شده و در محکومیت آن نیز حتی مردم انگلیس و آمریکا نیز به پا خواستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول