اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) عنوان کرد

استقبال گسترده مردم قم از نمایشگاه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: نمایشگاه دفاع مقدس هر ساله در این ایام برپا شده و با استقبال گسترده مردم قم روبه‌رو می‌شود به طوری که در طول هر روز 20 هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

استقبال گسترده مردم قم از نمایشگاه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد جمعه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در قم ضمن گرامیداشت هفته کرامت و دفاع مقدس اظهار کرد: تمام نیروهای سپاه تلاش می‌کنند تا در این نمایشگاه بتوانند گوشه‌ای از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس به تصویر بکشند.

وی با تشکر از آیت‌الله نوری‌همدانی به دلیل حضور در این مراسم افزود: این نمایشگاه هر ساله در هفته دفاع مقدس برپا شده و با استقبال گسترده مردم قم روبه‌رو می‌شود به طوری که در طول هر روز 20 هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ادامه داد: دلیل استقبال گسترده مردم از نمایشگاه دفاع مقدس احساس عطر و فضای جبهه‌ها و شهدای گران‌قدر در این نمایشگاه است.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه امسال همراه با بازسازی عملیات محرم در قم برگزار می‌شود عنوان داشت: عملیات محرم در زمانی خاص و حساس یعنی پس از عملیات رمضان صورت گرفت.

مهدوی‌نژاد خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در بیشتر عملیات‌هایی که سربازان ایرانی نتوانسته بودند پیروز شوند عبارت «عدم فتح» را به کار می‌بردند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه عملیات محرم در سه مرحله حساس و در منطقه شرخانی انجام شد افزود: رسانه‌های بیگانه پس از عملیات رمضان تلاش زیادی کردند که ایران را زمین‌گیر نشان دهند، اما در عملیات محرم رزمندگان اسلام با اتکا به عنایات الهی خلاف این مسئله را ثابت کردند.

وی عنوان کرد: تمام صفحات زیبا و درخشان دفاع مقدس همچون تابلویی تمام‌نما از افتخارات انقلاب اسلامی در برابر ما قرار دارد و خداوند نیز به وسیله عنایات خود حجت را بر ما تمام کرد تا ما درس چگونه حرکت کردن در مسیر حق و حقیقت را دریابیم.

مهدوی‌نژاد با اشاره به مبارزات گسترده آیت‌الله نوری همدانی از دوران پیش از انقلاب تا امروز گفت: ما شاهد بودیم که این مرجع تقلید در روزهای دفاع مقدس از رزمندگان حمایت می‌کرد و پس از جنگ هم به ویژه در زمان فتنه، پیشاپیش حزب‌الله در کنار ولایت ایستاد و از انقلاب اسلامی پاسداری کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول