اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایشگاه یاد یاران قم اعلام کرد

فعالیت 40 غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس / اجرای رزمایش عملیات محرم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایشگاه یاد یاران قم گفت: در پانزدهمین نمایشگاه هفته دفاع مقدس بیش از 40 غرفه فرهنگی، نظامی، انتظامی و اطلاع‌رسانی فعالیت دارند.

فعالیت 40 غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس / اجرای رزمایش عملیات محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، عباس حسینی گفت: این غرفه‌ها در اختیار سپاه و بسیج، بنیاد شهید، مراکز فرهنگی، اداره ارشاد و لشکر عملیاتی هفده علی بن ابیطالب(ع) است.

وی با ارائه گزارشی از عملیات آماده‌سازی نمایشگاه یاد یاران تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه عملیات تسطیح زمین نمایشگاه، آماده‌سازی غرفه‌ها، آماده‌سازی منطقه رزمایش و چینش سلاح‌ها و مهمات مورد استفاده در رزمایش در منطقه‌ای به وسعت چهار هکتار انجام پذیرفته است.

مسئول نمایشگاه یاد یاران قم با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نمایشگاه در مکان‌های دیگری از جمله بستر رودخانه قم و دامنه کوه خضر نبی(ع) در جوار شهدای گمنام دایر شده بود خاطر نشان کرد: چهار سال است که نمایشگاه در محل فعلی حد فاصل مسجد مقدس جمکران تا کوه خضرنبی(ع) دایر می‌شود.

حسینی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته حدود 250 هزار نفر از مسئولان کشوری و استانی و سایر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کردند، اظهار کرد: انتظار می‌رود امسال شاهد استقبال بیشتری از غرفه‌ها و رزمایش نمایشگاه باشیم.

وی با اشاره به انجام رزمایش عملیات غرورآفرین محرم در منطقه رزمایش در این نمایشگاه تاکید کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس مکان مناسبی برای انتقال پیام فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت رزمندگان اسلام به عموم جامعه و به خصوص نسل جوان است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول