اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

حلقه مدیریت در خوزستان بسته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حلقه مدیریت در خوزستان باید باز باشد و نخبگان توان حضور در حلقه مدیریت استان را داشته باشند.

حلقه مدیریت در خوزستان بسته است

سید‌شریف حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در خوزستان حلقه مدیریت در دستگاه‌های مختلف بسیار بسته است و مدیران تنها در سمت‌ها جا‌به‌جا می‌شوند ولی باید شرایط را برای حضور نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها و متخصصان در سمت‌های مدیریتی باز کنیم.

وی با انتقاد از برخی عزل و نصب‌ها در خوزستان گفت: برخی در خوزستان با داشتن حداقل مدرک تحصیلی و حداقل توانمندی مدیریتی در سمت مدیر در خوزستان منصوب می‌شوند که این انتصاب‌ها با روح شایسته سالاری تناقض دارد.

وی افزود: جای تأسف است ولی در خوزستان گرفتن سمت نیازمند داشتن روابط دوستانه، خانوادگی و در برخی شرایط سیاسی است و به این دلیل نمی‌توان به حضور نخبگان در سمت‌های مدیریت خوزستان امیدوار بود.

وی تأکید کرد: مشاهده می‌شود که برخی مدیران تنها به دلیل ضعیف بودن در مدیریت و داشتن روحیه اطاعت محض به سمت مدیر انتخاب می‌شوند که این به نوبه خود آفتی بزرگ به شمار می‌آید.

حسینی بیان کرد: اصولا به ثبات مدیریت اعتقاد ویژه دارم ولی نباید مدیران ضعیف را به دلیل اعتقاد به ثبات مدیریت در سمت خود نگه داشت و باید فضا را برای حضور نخبگان در سمت‌های مختلف فراهم کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور نخبگان در عرصه‌های مدیریت خوزستان باعث توسعه همه جانبه استان می‌شود و به نحوی می‌تواند از مهاجرت نخبگان به خارج از استان جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل به‌کارگیری نخبگان باید در استان خوزستان در اولویت نخست باشد و در این باره باید کوشید تا گام‌های اساسی در این باره برداشته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول