اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:‌

مدیریت بی‌بدیل امام موجب پیروزی در دوران دفاع شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مدیریت بی‌بدیل امام خمینی (ره) موجب پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.

مدیریت بی‌بدیل امام موجب پیروزی در دوران دفاع شد

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حماسه و ایمان رزمندگان از بارزترین ویژگی‌های دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه و ایمان رزمندگان از آموزه‌های دینی و عاشورایی نشأت می‌گرفت، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را امام خمینی (ره) به جامعه تزریق کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به مدیریت بی‌بدیل امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این مدیریت بی‌بدیل موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی پله‌های پیشرفت و ترقی را بپیماید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی و ارزشی مایه امید مستضعفان و ملت‌های آزادی بخش جهان بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را به خطر انداخت.

سردار شرفی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل نظام اسلامی جنگ را ترجیح دادند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع دشمنان در منطقه به شدت به خطر افتاد.

وی راه‌اندازی جنگ احزاب و اختلافات قومی را از برنامه‌های دشمنان در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تحمیل جنگ علیه نظام از دیگر برنامه‌های استکبار بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را انگیزه مهمی برای رزمندگان در مقابله با دشمن عنوان کرد و افزود:‌ ضروری است با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان این راه را ادامه داد.

وی تجلیل از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: باید در هفته دفاع مقدس از اسطوره‌های این دوران تجلیل کرد.

سردار شرفی با بیان اینکه نباید پشتیبانی مردم از جبهه‌های حق علیه باطل فراموش شود، افزود: باید راه شهدا و امام خمینی (ره) گرامی‌ داشته شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول